Uusi ekosysteemi kyselyautomaatioiden implementointiin sähköisiä järjestelmiä varten

Servitium on saanut osarahoitusta Euroopan aluekehitysrahastosta (EAKR) osana ELY-keskuksen myöntämää tukea. Rahoitus liittyy Euroopan unionin ”Uudistuva ja osaava Suomi 2021–2027” EU:n alue- ja rakennepolitiikan ohjelmaan, ja se tukee yrityksemme kehityshankkeita ja kestävän kasvun tavoitteita. Tämä Euroopan unionin osarahoittama hanke mahdollistaa toimintamme kehittämisen entistä innovatiivisempaan ja kilpailukykyisempään suuntaan. Kiitämme ELY-keskusta saamastamme Lue lisää…

Rahoitusta kasvulle ja kansainvälistymiselle

Tarvitsetko rahoituksen? Tiesitkö, että uusiin palveluihisi sekä kansainvälisiin bisnesmalleihin voit saada rahoituksen tutkimusprojektille. Näihin hyviä vaihtoehtoja ovat muun muassa ELY-keskuksen eri rahoitusinstrumentit yrityksesi uusiin kotimaan innovointeihin sekä Business Finlandin KV-markkinoille suuntaavat Market Explorer, ja Tempo -rahoituspalvelut. Tuen avulla voidaan tehdä teille markkinatutkimusta ja nopeuttaa kasvuanne. Kysy lisää ja ideoidaan yhdessä Lue lisää…

Hyödynnä dataa fiksusti kasvusuunnitelmiesi ja johtamisen työkaluna

Tiedolla johtaminen on strateginen valinta vastuulliseen ja kannattavaan liiketoimintaan. Servitium ja Gamut Oy auttavat yrityksiä hyödyntämään dataa bisneksen kehittämiseen. Tämä tapahtuu yhdistämällä Servitiumin vankka kokemus tutkimusprojekteista ja Gamut Oy:n laaja-alainen kokemus yritysten kasvusuunnitelmien implementoinnista ja tarvittavien työkalujen valjastamisesta osaksi yritysten modernia johtamista ja työntekoa. Tutkimus on hyvästä, mutta tuleeko data oikeasti hyödynnettyä? Asiakkaiden kuuntelu Lue lisää…

Asiakastyytyväisyys

Asiakastyytyväisyys: Miksi se on niin tärkeää? Asiakastyytyväisyys on yksi yrityksen tärkeimmistä kulmakivistä. Tyytyväiset asiakkaat palaavat, suosittelevat yritystä muille ja ovat valmiita maksamaan tuotteista tai palveluista enemmän. Tällainen myönteinen kierre ei yleensä synny sattumalta, vaan se vaatii paljon työtä ja jatkuvaa kehittämistä. Yksi varmimmista tavoista parantaa asiakastyytyväisyyttä on tehdä päätöksiä tutkittuun Lue lisää…

Pehmeästä mittarista tuli kova mittari!

Laajasti tunnettujen NPS-tutkimusten suora vaikutus liikevaihtoon on nyt selvitetty. Servitium Oy ja UltraLeanBusiness Oy Ltd selkeyttävät NPS-suositteluindeksin vaikutuksen yrityksen liikevaihtoon. Tämä tapahtuu yhdistämällä Servitiumin vankka kokemus NPS-tutkimuksista ja UltraLeanBusiness Oy Ltd:n Business Simulaattorit. Tutkimus on hyvästä, mutta tuleeko data oikeasti hyödynnettyä? Samu Pellikan mukaan asiakaskuuntelu on hyvin tärkeää asiakaspidon takaamiseksi, Lue lisää…

Oppiläksyjä GDPR:stä nro!

Mikä ihmeen GDPR? Tietosuoja-asetus (General Data Protection Regulation, GDPR) on Euroopan unionin laki, joka koskee henkilötietojen käsittelyä ja tietosuojaa. Se astui voimaan 25. toukokuuta 2018 ja korvaa aiemman tietosuojadirektiivin. GDPR on suunniteltu suojaamaan yksityisyyttä ja antamaan yksilöille enemmän kontrollia heidän henkilötietojensa käsittelyyn. GDPR:n tarkoituksena on asettaa yhteiset standardit henkilötietojen käsittelylle Lue lisää…

Asiakastutkimus – Miten ja miksi?

Asiakastutkimus – Miten ja miksi? Asiakastutkimus on tärkeä työkalu yrityksille, jotka haluavat menestyä kilpailussa. Asiakastutkimus auttaa yrityksiä ymmärtämään asiakkaidensa tarpeita ja odotuksia, jotta he voivat tarjota parempaa palvelua ja tuotteita. Asiakastutkimuksen avulla yritys voi selvittää, mitkä ovat sen asiakkaiden tärkeimmät tarpeet ja toiveet. Näin yritys voi kehittää tuotteitaan ja palveluitaan Lue lisää…

Kaukolämmön asiakastyytyväisyys säilyy vakaana myös haastavina aikoina

Toteutamme vuosittain asiakkaallemme Saarijärven Kaukolämpö Oy:lle asiakastyytyväisyystutkimuksen ja tällä kertaa viimeisin toteutus tehtiin ajankohtana 28.11.-11.12.2022. On hieno seurata asiakastyön kehittymistä ja positiivisten tulosten jatkumoa Saarijärven Kaukolämpö Oy:llä. Otteita tutkimustuloksista 100 % vastaajista sanoi, etteivät he ole havainneet kaukolämmön jakelussa häiriöitä viimeisen vuoden aikana. Suurin osa (86,4 %) ei ole myöskään Lue lisää…

Kiitos!

Olemme yhteydessä mahdollisimman pian.

Sulje
Sulje