Toteutamme vuosittain asiakkaallemme Saarijärven Kaukolämpö Oy:lle asiakastyytyväisyystutkimuksen ja tällä kertaa viimeisin toteutus tehtiin ajankohtana 28.11.-11.12.2022.
On hieno seurata asiakastyön kehittymistä ja positiivisten tulosten jatkumoa Saarijärven Kaukolämpö Oy:llä.
Otteita tutkimustuloksista
100 % vastaajista sanoi, etteivät he ole havainneet kaukolämmön jakelussa häiriöitä viimeisen vuoden aikana. Suurin osa (86,4 %) ei ole myöskään harkinnut muita lämmitysmuotoja kaukolämmön korvaajaksi. Asiakkaidemme arviot nousivat monella osa-alueella:
- Kaukolämpöyhtiön toiminta on luotettavaa ja turvallista (9,3 vuonna 2021 à 9,5 vuonna 2022)
- Kaukolämpöyhtiön laskutuskäytäntö on selkeä ja ymmärrettävä (8,6 vuonna 2021 à 9,3 vuonna 2022)
- Tilatessani palveluja voin luottaa siihen, että tehtävä hoidetaan sopimuksen mukaan (9,3 sekä vuonna 2021 että vuonna 2022).
- Kaukolämmön hinnoittelu suhteessa palvelun laatuun (8,7 vuonna 2021 à 9,0 vuonna 2022).
”Kaukolämmön hintataso on edullinen ja toivottavasti se pysyykin sellaisena.” – avoin asiakaspalaute
Tästä pääset lukemaan Saarijärven Kaukolämpö Oy:n tiedotteen vuoden 2022 tutkimuksesta