Miksi tutkia asiakastyytyväisyyttä? Olen kuullut kaikenlaisia perusteluita muun muassa “Tiedän ja tunnen hyvin asiakkaani, ei minun kannata tutkia”. Fakta on kuitenkin se, että suomalaisessa kulttuurissa ollaan kovin varovaisia ja kaikkia asioita ei haluta kertoa, vaikka voisi olla paikallaan. Teettämällä anonyymin kyselytutkimuksen neutraalilla ja luotettavalla ulkopuolisella toimijalla saadaan kerättyä hienosti dataa, mihin kokemusperäisesti vastataan hyvillä vastausprosenteilla. Ihmiset haluavat vaikuttaa ja antaa palautetta ja tässä anonymiteetin säilyttäminen on merkittävässä roolissa, kun halutaan päästä hyviin vastaajamääriin. Onnistuneella tutkimusprojektilla ja hyvillä vastauksilla saadaan tuotettua mainiota viestintämateriaalia miksi juuri sinun asiakkaat ovat tyytyväisiä ja miksi juuri sinun yrityksessäsi kannattaa olla asiakkaana. Orimattilan Lämpö tekee hyvää työtä myös asiakaskuuntelun osalta ja tutkimustulokset sen osoittavat!
https://lnkd.in/dSsnBAR
#asiakastyytyväisyys #mittaus #cem #customersatisfaction #tiedollajohtaminen #markkinointi #viestintä

Kategoriat:

Kiitos!

Olemme yhteydessä mahdollisimman pian.

Sulje
Sulje