Black Friday lähestyy

Black Friday lähestyy! Älä missaa ehkä vuoden parasta tarjousta! Tutkimus säästää liiketoimintakuluja! Miten sinä mittaat yrityksesi asiakastyytyväisyyttä? Seuraavat Black Friday -tarjoushinnat voimassa 14 – 25.11.2022: NPS Live Premium € 799,00/vuosi(oma kyselysi + moduuli, jolla saat kyselystä saadut asiakassuosittelut näkyviin kotisivuillesi teksteineen, käyttöönotto viimeistään 28.2.2023 mennessä).– Palvelu sisältää online-hallintapaneelin, josta voit Lue lisää…

NPS Liven valikoima on kasvanut

Olemme lanseeranneet NPS Live tuoteperheen. Perusominaisuudella, eli hallintapaneelin käytöllä, tarkastelet reaaliaikaista NPS-lukua ja asiakaspalautteita/suosituksia. NPS Live sisältää kyselyn lisänä tämän palvelun. NPS Live+ palveluun sisältyy hallintapaneelin lisäksi jatkuva NPS-kysely sekä suositusmoduuli yrityksen kotisivuille ja verkkokauppoihin. Moduuli kertoo suositteluasteen ja viisi valitsemaasi asiakaspalautetta. NPS Live Premiumilla saat edelliset tuplana, eli mahdollistat Lue lisää…

Tutkimus säästää liiketoimintakuluja

Tutkimus säästää liiketoimintakuluja Tiedätkö mitä asiakkaasi todella ajattelevat yrityksestäsi? Tai mitä uusia palveluja tai tuotteita he haluaisivat? Ruuhkautuvatko työt työpaikalla ja mikä on työfiilis työntekijöillä koronarajoitusten jälkeen? Jospa kuitenkin tutkisit ennen kuin teet tärkeitä päätöksiä tai laitat rahaa markkinointiin? Meillä on sinulle ratkaisu, jonka avulla säästät kuluissa ja voit kohdistaa Lue lisää…

Kuusamon Energia- ja vesiosuuskunta sai erinomaiset tulokset asiakastyytyväisyydessä

Onnittelut Kuusamon Energia- ja vesiosuuskunta erinomaisista asiakastyytyväisyyden tuloksista! Viime vuoden lopulla toteutetussa tutkimuksessa saatiin kerättyä laajasti dataa Kuusamon EVO:n palveluiden kehittämiseen, yli 900 asiakasti jätti palautetta kyselytutkimukseen. Kiitos kaikille vastanneille! Monessa energiayhtiössä on käytössä tekstiviestitiedote verkostojen häiriötilanteissa ja tämä koettiin erityisen tärkeäksi palveluksi vastaajien kesken.https://kuusamonevo.fi/kuusamon-energia-ja-vesiosuuskunnan-asiakastyytyvaisyystutkimus-2021/?fbclid=IwAR2L4UPmQO8ukM5xc_SiW9Na3eDYIIcB__DARM8nG6cm295qohI9gcjjbUU

Tiimi on vahvistinut!

Pirkko aloitti myynnissä maaliskuun alussa ja kontaktointi on hänen vahvuutensa. Pitkän linjan kokemusta löytyy vaativasta asiakastyöstä ja nyt on aloitettu työt uusien tuotteiden ja asiakkaiden parissa. Jo heti ensimmäisellä viikolla Pirkko tarttuikin tuumasta toimeen ja johan alkoi tulosta syntyä ja asiakkaat saivat kaipaamansa apua ongelmiinsa. Hanna-Kaisa puolestaan osallistuu Saranen Consultingin Lue lisää…

Kiitos!

Olemme yhteydessä mahdollisimman pian.

Sulje
Sulje