Asiakaskokemuksen kehittämisen merkitys liiketoiminnalle

Asiakaskokemuksen kehittämisen merkitys liiketoiminnalle Kaikessa liiketoiminnassa ja myyntityössä asiakaskokemuksella on valtaisa merkitys. Asiakaskokemus viittaa siihen, miten potentiaaliset ja nykyiset asiakkaat kokevat yrityksen sekä yrityksen tuotteet ja palvelut. Usein koetun palvelun merkitys on suurempi kuin yrityksen tuotteiden ominaisuuksien (Gerdt & Korkiakoski 2016). Asiakaskokemus on yksi tärkeimmistä tekijöistä, jotka vaikuttavat yrityksen menestykseen ja Lue lisää…

Mikä on ilmoittajansuojelulaki ja EU:n ilmoittajansuojeludirektiivi?

Ilmoittajansuojelulaki, jolla pannaan täytäntöön Euroopan unionin ilmoittajansuojeludirektiivi, astui Suomessa voimaan 1.1.2023. Tiesitkö, että kaikissa vähintään 50 henkilöä työllistävissä organisaatioissa on oltava jatkossa ilmoituskanava väärinkäytösepäilyjen ilmoittamiseen? Vähintään 50 työntekijän yksityisen sektorin organisaation tulee rakentaa sisäinen ilmoituskanava väärinkäytösepäilyjen ilmoittamiseen. Ilmoituskanava tulee ottaa käyttöön viimeistään 17.12.2023. Pääsääntöisesti muiden organisaatioiden tulee perustaa sisäinen ilmoituskanava Lue lisää…

Yhteistyö Macon Oy:n ympäristökonsultoinnin kanssa

MACON OY on bio- ja kiertotalouden asiantuntijayritys ja tarjoaa laajaa ympäristökonsultointia. Tutkimustalo Servitium tuo voimaa MACON OY ympäristökonsultointiin. Alkavan yhteistyön avulla Macon pystyy keräämään aiempaa helpommin ja nopeammin laajoja paneeliaineistoja ympäristöhankkeiden yhteydessä. ”Kuluttajien ja yritysten tietotaso ja kiinnostus ovat ratkaisevassa asemassa uusien, ympäristöystävällisten ratkaisujen käyttöönotossa. Yhdistämme tämän ymmärryksen muihin tutkimustuloksiin Lue lisää…

Black Friday lähestyy

Black Friday lähestyy! Älä missaa ehkä vuoden parasta tarjousta! Tutkimus säästää liiketoimintakuluja! Miten sinä mittaat yrityksesi asiakastyytyväisyyttä? Seuraavat Black Friday -tarjoushinnat voimassa 14 – 25.11.2022: NPS Live Premium € 799,00/vuosi(oma kyselysi + moduuli, jolla saat kyselystä saadut asiakassuosittelut näkyviin kotisivuillesi teksteineen, käyttöönotto viimeistään 28.2.2023 mennessä).– Palvelu sisältää online-hallintapaneelin, josta voit Lue lisää…

NPS Liven valikoima on kasvanut

Olemme lanseeranneet NPS Live tuoteperheen. Perusominaisuudella, eli hallintapaneelin käytöllä, tarkastelet reaaliaikaista NPS-lukua ja asiakaspalautteita/suosituksia. NPS Live sisältää kyselyn lisänä tämän palvelun. NPS Live+ palveluun sisältyy hallintapaneelin lisäksi jatkuva NPS-kysely sekä suositusmoduuli yrityksen kotisivuille ja verkkokauppoihin. Moduuli kertoo suositteluasteen ja viisi valitsemaasi asiakaspalautetta. NPS Live Premiumilla saat edelliset tuplana, eli mahdollistat Lue lisää…

Tutkimus säästää liiketoimintakuluja

Tutkimus säästää liiketoimintakuluja Tiedätkö mitä asiakkaasi todella ajattelevat yrityksestäsi? Tai mitä uusia palveluja tai tuotteita he haluaisivat? Ruuhkautuvatko työt työpaikalla ja mikä on työfiilis työntekijöillä koronarajoitusten jälkeen? Jospa kuitenkin tutkisit ennen kuin teet tärkeitä päätöksiä tai laitat rahaa markkinointiin? Meillä on sinulle ratkaisu, jonka avulla säästät kuluissa ja voit kohdistaa Lue lisää…

Kuusamon Energia- ja vesiosuuskunta sai erinomaiset tulokset asiakastyytyväisyydessä

Onnittelut Kuusamon Energia- ja vesiosuuskunta erinomaisista asiakastyytyväisyyden tuloksista! Viime vuoden lopulla toteutetussa tutkimuksessa saatiin kerättyä laajasti dataa Kuusamon EVO:n palveluiden kehittämiseen, yli 900 asiakasti jätti palautetta kyselytutkimukseen. Kiitos kaikille vastanneille! Monessa energiayhtiössä on käytössä tekstiviestitiedote verkostojen häiriötilanteissa ja tämä koettiin erityisen tärkeäksi palveluksi vastaajien kesken.https://kuusamonevo.fi/kuusamon-energia-ja-vesiosuuskunnan-asiakastyytyvaisyystutkimus-2021/?fbclid=IwAR2L4UPmQO8ukM5xc_SiW9Na3eDYIIcB__DARM8nG6cm295qohI9gcjjbUU

Kiitos!

Olemme yhteydessä mahdollisimman pian.

Sulje
Sulje