Asiakastyytyväisyystutkimukset vesilaitoksille

Osoituksena Servitiumin palveluiden laadusta ja onnistumisista on suomalaisille vesihuoltolaitoksille suunniteltu vesihuollon asiakastyytyväisyyskyselytutkimuksen VVCEM -malli. Mallin avulla pyrimme haastamaan vesilaitoksia ja -yhtiöitä toimimaan asiakaslähtöisemmin ja tekemään päätöksiä tutkittuun tietoon pohjautuen.

Kehitimme VVCEM -asiakastyytyväisyyskyselyn yhteistyössä Aalto yliopiston ja vesihuoltoalan ammattilaisten kanssa. VVCEM -tutkimus antaa vastauksia vesilaitosten keskeisiin kysymyksiin ja kyselyllä saadaan helposti hyödynnettävää tietoa laitoksen toiminnan kehittämiseksi!

Toteutettujen VVCEM tutkimusten tuloksissa vastaajat ovat suhtautuneet myönteisesti kyselytutkimukseen, kyselyn toteutustapaan ja kehittämäämme malliin. Vesihuollon asiakkaat ovat tyytyväisiä kyselyn toteuttamiseen, mikä on näkynyt annetuissa vastauksissa:

“Suurikukkaisia, vaaleanpunaisia ruusuja tuoksuineen palautteena jo tällaisesta kyselystä!”
 –
Vesihuoltolaitoksen asiakas Porvoon kaupungista

VVY:n toimitusjohtaja Osmo Seppälä yhtyy kyselytutkimusten teettämisen tärkeyteen:

“On hienoa, että asiakastyytyväisyystutkimukset yleistyvät Suomenkin vesihuoltolaitoksissa. Tutkimukset edistävät osaltaan asiakaslähtöisyyttä, lähentävät laitoksia ja asiakkaita, sekä luovat edellytyksiä vesihuoltopalvelujen laadun jatkuvalle parantamiselle.” – VVY:n toimitusjohtaja Osmo Seppälä 25.4.2017

YLÖJÄRVEN VESI OY
“Tavoitteenamme oli toteuttaa tutkimus yhtiön imagon ja
asiakastyytyväisyyden selvittämiseksi. Tilasimme tutkimuksen
Servitiumilta ja saimme erittäin hyvää dataa sekä tuloksia yhtiömme
toiminnasta. Tutkimuksesta saatu raportointi on
monipuolinen ja auttaa kehittämään toimintaamme. Voin ehdottomasti
suositella Servitium Oy:n tutkimuspalveluita.”
Ylöjärven Vesi Oy:n toimitusjohtaja Jouni Vähäkyttä 1.7.2019

IMATRAN VESI
”Asiakaskyselyn tavoitteena oli saada tietoa asiakkaidemme
mielipiteistä ja toimintamme imagosta. Yhteistyö Servitium Oy:n kanssa
sujui
jouhevasti ja sähköpostilla toteutetun kyselyn avulla saavutimme
asiakkaamme laajasti. Vastausprosentti ylitti odotuksemme. Saamamme
palautteen ansiosta voimme jatkossa entistä paremmin palvella asiakkaitamme.”
Vesihuoltopäällikkö Kari Pietarinen 20.4.2018

VVCEM -malli jatkaa voitokasta kulkuaan ja Servitiumin tavoitteena on haastaa jokainen vesihuoltolaitos ja -yhtiö testaamaan malliamme.

VVCEM TILASTO – OSIO:
– VVCE LUKUINA: 6 minuuttia – Keskimääräinen vastausaika / 7283 kpl vastausta VVCEM vertailuaineistossa
/ 82 % Vastannut kutsun avanneista/ 8,94 Tulosten keskiarvo
– VVCEM tutkimusten vertailuaineiston tulokset (1.10.2019)

Haluatko päästä tutustumaan tarkemmin Servitiumin vesihuollon asiakastyytyväisyyskyselytutkimukseen? Se onnistuu tämän VVCEM -kyselydemolinkin kautta.

Kiinnostuitko VVCEM -kyselystämme? Onko sinulla kysyttävää? Haluatko vielä lisätietoa? Ota meihin yhteyttä, niin katsotaan yhdessä vesiyhtiöllenne tai -laitoksellenne toimivat aineistonkeruumenetelmät!

Kiitos!

Olemme yhteydessä mahdollisimman pian.

Sulje
Sulje