Servitiumilla on kolme kätevää NPS Live -mittaria valittavissa tarpeen mukaan: NPS Live, NPS Live+ ja NPS Live Premium.
Palvelulla mittaat jatkuvasti asiakastyytyväisyyttä NPS-kyselyllä.
Saat käyttöösi hallintapaneelin, josta voit tarkastella reaaliaikaista NPS-lukua ja asiakaspalautteita/suosituksia.
59€/kk
Tällä vaihtoehdolla saat jatkuvan NPS-kyselyn käyttöön sekä moduulin yrityksen kotisivuille, jossa näytetään viisi vaihtuvaa asiakaspalautetta. Suositusmoduulin avulla esität aitoja suositteluja. Saat parhaat palautteet näkyviin helposti nappia painamalla.
99€/kk
Premium vaihtoehdossa käytössäsi on jatkuva NPS-kysely. Kotisivuille toimitettavassa moduulissa voidaan näyttää rajoittamaton määrä vaihtuvia palautteita. Palveluun sisältyy haluttaessa myös toisen asiakasryhmän moduulin käyttö Tilaajan toiveen mukaan verkkosivuston toisessa kohdassa.
149€/kk
NPS 75
Miten se toimii?
NPS-mittaus (Net Promotor Score) perustuu arvostelijoiden ja suosittelijoiden prosentuaaliseen eroon ja ilmoitetaan NPS-lukuna, jonka arvo vaihtelee -100 ja 100 välillä. Positiivinen NPS-luvun arvo kertoo tyytyväisistä asiakkaista, luvun 50 katsotaan olevan jo varsin hyvällä tasolla.
Asiakkaan antaessa arvosanan 0-10, se tallentuu datajärjestelmään, josta NPS Live hakee tiedot. Laskenta alkaa mittarin käyttöönottohetkestä ja arvo tasaantuu ajan kuluessa. Mikäli luvussa tapahtuu suuria muutoksia, ehdit reagoida mahdolliseen kampanjan epäonnistumiseen tai palveluvirheeseen nopeasti.
Kyselytutkimusten yhteydessä on vapaan palautteen kenttä, josta saat heti valitsemasi suositukset näkymään verkkosivustollasi NPS Live-mittarin yhteydessä. Servitiumin tekoälysovellus toimii apuna palautteiden tunnistamisessa.
Tällä hetkellä NPS Live toimii WordPress-alustalla sivustoon liitettävän lisäosan avulla, aktivointia varten saat tilausvaiheessa mittaukseen liittyvän koodin. Mikäli sivusto on tehty toisella alustalla, ota epäröimättä yhteyttä ja tutkitaan, miten saamme NPS Liven näkymään myös Teillä!