Imatran kaupunki kehittää julkisten hankintojen prosesseja ja markkinointia kyselytutkimuksen avulla

3.6.2020
Imatran kaupunki on jo vuosia kehittänyt julkisten hankintojen prosseja, jotta alueen yritykset voisivat mahdollisimman helposti osallistua julkisiin tarjouskilpailuihin.Kyselystä saatu data analysoidaan ja sen avulla on tarkoituksena saada myös uutta tietoa, millaisia palveluita alueen yrityksillä on tarjolla ja mistä kaupungilla ei vielä tiedetä tai ole huomioitu. Tarkoituksena myös on, että uusia […]

Kevät on hyvää aika toteuttaa vesihuollon asiakastyytyväisyystutkimus

19.5.2020
Moni vesilaitos toteuttaa asiakastyytyväisyystutkimuksen keväällä. Trendin seuranta edeltäviin vuosiin on tärkeää, että voidaan tarkastella toiminnan kehittymistä pidemmälläkin aikavälillä. Ylöjärven Vesi Oy tutkii asiakastyytyväisyyttä säännöllisesti ja toteuttaa tutkimusta parhaillaan.http://ylojarvenvesi.fi/vastaathan-asiakastyytyvaisyyskyselyymme-vastausaika-paattyy-31-5-2020/

Miten asiakaskokemusta voidaan mitata?

13.5.2020
Asiakaskokemusta voidaan mitata monella tavalla. Tutkimusten toteuttaminen ja datan analysointi on tehokas keino kehittää yrityksen toimintaa asiakasta kuunnellen. Asiakkaan toimintaa ja ajatuksia voidaan mitata erilaisilla mittareilla. Esimerkiksi NPS (Net Promoter Score)on hyvä ja paljon käytetty mittari. Meille Suomessa tutuksi tullut mittari kuvaa hyvin asiakkaan suositteluhalukkuutta. Kevyttä mittaria on helppo analysoida […]

Vesilaitosyhdistys VVY suosittelee Suomen vesilaitosten asiakastyytyväisyystutkimusten toteuttamista itseohjautuvasti.

17.3.2020
Suomen Vesilaitosyhdistyksen (VVY) Osmo Seppälä on suositellut Suomen vesilaitoksia toteuttamaan itseohjautuvasti vesilaitosten asiakastyytyväisyystutkimuksia. Vesilaitosten imagon kehittäminen on pinnalla juuri nyt, kun vesilaitoksia yhtiöitetään ja kuntayhtiöt fuusioituvat. Alla olevasta linkistä pääset tarkastelemaan Hyvinkään Veden vuoden 2019 tuloksia. https://www.vvy.fi/ajankohtaista/uutiset/hyvinkaan-veden-asiakastyytyvaisyyskyselyn-tuloksista

Miksi tutkia asiakastyytyväisyyttä?

5.3.2020
Miksi tutkia asiakastyytyväisyyttä? Olen kuullut kaikenlaisia perusteluita muun muassa “Tiedän ja tunnen hyvin asiakkaani, ei minun kannata tutkia”. Fakta on kuitenkin se, että suomalaisessa kulttuurissa ollaan kovin varovaisia ja kaikkia asioita ei haluta kertoa, vaikka voisi olla paikallaan. Teettämällä anonyymin kyselytutkimuksen neutraalilla ja luotettavalla ulkopuolisella toimijalla saadaan kerättyä hienosti dataa, […]

Servitium toteuttaa asukastutkimuksen LOAS:n asukkaille

19.2.2020
Asukastutkimuksen avulla voidaan selvittää kiinteistöjen viihtyvyyttä ja kehittää tiloja entisestään asukkaan/tilojen kannalta viihtyisämpään suuntaan. Tutkimuksella saadaan kätevästi tietoa kiinteistön nykytilasta suoraan tilojen asukkailta ja näin voidaan kehittää tilojen viihtyisyyttä ja säästää energiatehokkuudessa. Tutkimuksella voidaan selvittää: – Kokemukset kiinteistön turvallisuudesta ja energiatehokkuudesta – Onko kiinteistössä vuotovaurioita – Vuotavat hanat/wc-istuimet – Kiinteistön […]

Elektrika Solutions selvittää kysyntää kokonaisvaltaiselle kiinteistönhuollon ja tekniikan palvelulle

4.12.2019
Elektrika Solutions Oy selvittää yhdessä yhteistyöyritysten I-Huolto asennus Oy, Sähköpalvelu Tilli ja Hakulinen Oy, JV Jäähdytysvoima Oy ja LV-Putkiasia Oy kanssa millaisia tarpeita ja kokemuksia kiinteistö- ja isännöintialan toimijoilta voisi löytyä kaikenkattavaan kiinteistötekniikan etäpalveluun- ja valvontaan.Markkinatutkimuksen toteuttaa Servitium Oy.

Kumppanina LUT:n tutkimuksissa

2.12.2019
Servitium toimii kumppanina LUT-yliopiston tieteellisissä tutkimusprojekteissa. Upeaa olla mukana toiminnassa tieteen näköalapaikalla! https://www.lut.fi/

Sipoon Veden asiakastyytyväisyyskysely käynnistyy tänään

11.11.2019
Sipoon Vesi tutkii asiakastyytyväisyyttä. Kysely toteutetaan verkkokyselynä 11.11.-24.11.2019. Tutkimus toteutetaan yhteistyössä Servitiumin kanssa.

Kiitos!

Olemme yhteydessä mahdollisimman pian.

Sulje
Sulje