Asiakastyytyväisyys
Pehmeästä mittarista tuli kova mittari!
ELY kävi tekemässä juttua Servitiumista!
Oppiläksyjä GDPR:stä nro!
Asiakastutkimus – Miten ja miksi?
Kaukolämmön asiakastyytyväisyys säilyy vakaana myös haastavina aikoina
Asiakaskokemuksen kehittämisen merkitys liiketoiminnalle
Mikä on ilmoittajansuojelulaki ja EU:n ilmoittajansuojeludirektiivi?
Yhteistyö Macon Oy:n ympäristökonsultoinnin kanssa
Black Friday lähestyy
Asiakaskokemuksen ja henkilöstökokemuksen kehittäminen – yhtäaikaa?
Ylöjärven veden asiakastyytyväisyystutkimus on valmistunut
NPS Liven valikoima on kasvanut
Loviisan Lämmön asiakastyytyväisyystutkimus on käynnissä.
Tutkimus säästää liiketoimintakuluja
Kuusamon Energia- ja vesiosuuskunta sai erinomaiset tulokset asiakastyytyväisyydessä
Tiimi on vahvistinut!
Asukastutkimus on hyvä työväline asuntoyhtiöiden hallitus- ja strategiatyössä
Kaukolämmön asiakastyytyväisyystutkimuksen tiedonkeruu käynnistetty Mäntän Kaukolämpö Oy:n asiakkaille
Orimattilan ensimmäinen VVCEM vesihuollon asiakastyytyväisyystutkimus on käynnissä.
Helpon tapa esitellä asiakasreferenssejä yrityksen kotisivuilla
Hyvää joulua!
Terveisiä tien päältä!
Servitium osallistuu Saaga Marketing:n järjestämään joulutempaukseen ja jakaa 300 heijastinta
Hausjärven kunta on saanut VVCEM vesihuollon asiakastyytyväisyystutkimuksen tulokset tarkasteltaviksi
Laaja valtakunnallinen asiakastyytyväisyystutkimus on käynnissä
Ylöjärven Veden asiakaslehti on ilmestynyt
Kerro mielipiteesi Kaupunkilainen-lehdestä
Toteutimme selvityksen Taiteen edistämiskeskukselle taiteen käyttämisestä liiketoiminnan kehitystoimissa
Suonenjoen Veden asiakastyytyväisyyden taso on erinomainen
Imatran Vedellä on tyytyväiset asiakkaat
Kuusamon Energia & Vesiosuuskunta mittaa asiakaskokemusta systemaattisesti
Suonenjoen Veden ensimmäinen VVCEM tutkimuksen datan kerääminen on aloitettu.
VVCEM vesihuollon asiakastyytyväisyystutkimuksen datan kerääminen käynnistetty myös Imatran Vedellä.
Hausjärven kunnan ja Oriveden vesilaitoksen ensimmäiset VVCEM tutkimukset ovat käynnistyneet
Kemin Energia & Vesi tutkii vesihuollon asiakastyytyväisyyttä
Suositukset lisäävät myyntiä ja auttavat asiakkaita valitsemaan kumppaninsa
Hyvinkään Vesi mittaa asiakastyytyväisyyden trendin kehittymistä vuosittain
Biovaaka tutkii ruokahävikin vähentämisen mielipiteitä kyselytutkimuksella
Porvoon veden VVCEM asiakastyytyväisyystutkimuksen tulokset
Vesihuollon VVCEM asiakastyytyväisyystutkimuksessa lasketaan keskeiset indeksit vesihuollon toiminnan laatutekijöille.
Kaukolämmön asiakastyytyväisyystutkimuksia toteutetaan yhä enemmän
Ajatuksia henkilöstön tarpeista ja kehittämisestä
Eris AI ja Fiilis Live
Ylöjärven Veden VVCEM tutkimus on käynnistetty
Vesihuollon asiakastutkimusten tulokset korreloivat laajaan toimialan vertailudataan asiakastyytyväisyyden kehittymisen kanssa
Vesihuollon asiakastyytyväisyystutkimuksia toteutetaan paljon keväisin
Savitaipaleen kunnan kaukolämmön asiakastyytyväisyystutkimus
Hyvää asiakaskokemuksen kehitystyötä myös Parkanon Vedeltä!
Tervetuloa tuoteperheeseen Servitium NPS Live!
Sipoon Vesi tutkii asiakastyytyväisyyttä
Miksi kyselytutkimuksia tehdään?
Opiskelija-asuntosäätiöt kehittävät asukkaiden viihtyvyyttä kyselytutkimusten avulla
Toteutamme asiakastyytyväisyystutkimusta Haminan Veden asiakkaille.
Täältä meidät löytää!
Kiertokaaren jätehuollon palveluihin ollaan tyytyväisiä
Servitiumin Eris AI tekoälypalvelun avulla helpotat palautemassojen purkamista
Arvot ohjaavat toimintaamme
Miksi kannattaa käyttää ulkopuolista tutkimuskumppania?
Monet elintarvikealan toimijat toteuttavat B2B-sidosryhmä- ja asiakastyytyväisyystutkimuksia säännöllisin välein
Tutkimustalo Servitium nyt Instagramissa
Löydymme nyt myös Facebookin puolelta. Tervetuloa tykkäämään sivusta!
Vesihuollon asiakastyytyväisyystutkimuksia toteutetaan ympäri vuoden
Imatran kaupunki kehittää julkisten hankintojen prosesseja ja markkinointia kyselytutkimuksen avulla
Kevät on hyvää aika toteuttaa vesihuollon asiakastyytyväisyystutkimus
Miten asiakaskokemusta voidaan mitata?
Vesilaitosyhdistys VVY suosittelee Suomen vesilaitosten asiakastyytyväisyystutkimusten toteuttamista itseohjautuvasti.
Servitium Oy mukana EU:n kehityshankkeessa
Miksi tutkia asiakastyytyväisyyttä?
Servitium toteuttaa asukastutkimuksen LOAS:n asukkaille
Elektrika Solutions selvittää kysyntää kokonaisvaltaiselle kiinteistönhuollon ja tekniikan palvelulle
Kumppanina LUT:n tutkimuksissa
Sipoon Veden asiakastyytyväisyyskysely käynnistyy tänään
5.9.2024
Asiakastyytyväisyys: Miksi se on niin tärkeää? Asiakastyytyväisyys on yksi yrityksen tärkeimmistä kulmakivistä. Tyytyväiset asiakkaat palaavat, suosittelevat yritystä muille ja ovat valmiita maksamaan tuotteista tai palveluista enemmän. Tällainen myönteinen kierre ei yleensä synny sattumalta, vaan se vaatii paljon työtä ja jatkuvaa kehittämistä. Yksi varmimmista tavoista parantaa asiakastyytyväisyyttä on tehdä päätöksiä tutkittuun […]
3.6.2024
Laajasti tunnettujen NPS-tutkimusten suora vaikutus liikevaihtoon on nyt selvitetty. Servitium Oy ja UltraLeanBusiness Oy Ltd selkeyttävät NPS-suositteluindeksin vaikutuksen yrityksen liikevaihtoon. Tämä tapahtuu yhdistämällä Servitiumin vankka kokemus NPS-tutkimuksista ja UltraLeanBusiness Oy Ltd:n Business Simulaattorit. Tutkimus on hyvästä, mutta tuleeko data oikeasti hyödynnettyä? Samu Pellikan mukaan asiakaskuuntelu on hyvin tärkeää asiakaspidon takaamiseksi, […]
3.8.2023
ELY haastatteli Servitiumia. Käy lukemassa juttu täältä ELYn juttu Servitiumista 🙂
14.6.2023
Mikä ihmeen GDPR? Tietosuoja-asetus (General Data Protection Regulation, GDPR) on Euroopan unionin laki, joka koskee henkilötietojen käsittelyä ja tietosuojaa. Se astui voimaan 25. toukokuuta 2018 ja korvaa aiemman tietosuojadirektiivin. GDPR on suunniteltu suojaamaan yksityisyyttä ja antamaan yksilöille enemmän kontrollia heidän henkilötietojensa käsittelyyn. GDPR:n tarkoituksena on asettaa yhteiset standardit henkilötietojen käsittelylle […]
3.5.2023
Asiakastutkimus – Miten ja miksi? Asiakastutkimus on tärkeä työkalu yrityksille, jotka haluavat menestyä kilpailussa. Asiakastutkimus auttaa yrityksiä ymmärtämään asiakkaidensa tarpeita ja odotuksia, jotta he voivat tarjota parempaa palvelua ja tuotteita. Asiakastutkimuksen avulla yritys voi selvittää, mitkä ovat sen asiakkaiden tärkeimmät tarpeet ja toiveet. Näin yritys voi kehittää tuotteitaan ja palveluitaan […]
10.4.2023
Toteutamme vuosittain asiakkaallemme Saarijärven Kaukolämpö Oy:lle asiakastyytyväisyystutkimuksen ja tällä kertaa viimeisin toteutus tehtiin ajankohtana 28.11.-11.12.2022. On hieno seurata asiakastyön kehittymistä ja positiivisten tulosten jatkumoa Saarijärven Kaukolämpö Oy:llä. Otteita tutkimustuloksista 100 % vastaajista sanoi, etteivät he ole havainneet kaukolämmön jakelussa häiriöitä viimeisen vuoden aikana. Suurin osa (86,4 %) ei ole myöskään […]
28.3.2023
Asiakaskokemuksen kehittämisen merkitys liiketoiminnalle Kaikessa liiketoiminnassa ja myyntityössä asiakaskokemuksella on valtaisa merkitys. Asiakaskokemus viittaa siihen, miten potentiaaliset ja nykyiset asiakkaat kokevat yrityksen sekä yrityksen tuotteet ja palvelut. Usein koetun palvelun merkitys on suurempi kuin yrityksen tuotteiden ominaisuuksien (Gerdt & Korkiakoski 2016). Asiakaskokemus on yksi tärkeimmistä tekijöistä, jotka vaikuttavat yrityksen menestykseen ja […]
22.3.2023
Ilmoittajansuojelulaki, jolla pannaan täytäntöön Euroopan unionin ilmoittajansuojeludirektiivi, astui Suomessa voimaan 1.1.2023. Tiesitkö, että kaikissa vähintään 50 henkilöä työllistävissä organisaatioissa on oltava jatkossa ilmoituskanava väärinkäytösepäilyjen ilmoittamiseen? Vähintään 50 työntekijän yksityisen sektorin organisaation tulee rakentaa sisäinen ilmoituskanava väärinkäytösepäilyjen ilmoittamiseen. Ilmoituskanava tulee ottaa käyttöön viimeistään 17.12.2023. Pääsääntöisesti muiden organisaatioiden tulee perustaa sisäinen ilmoituskanava […]
6.2.2023
MACON OY on bio- ja kiertotalouden asiantuntijayritys ja tarjoaa laajaa ympäristökonsultointia. Tutkimustalo Servitium tuo voimaa MACON OY ympäristökonsultointiin. Alkavan yhteistyön avulla Macon pystyy keräämään aiempaa helpommin ja nopeammin laajoja paneeliaineistoja ympäristöhankkeiden yhteydessä. ”Kuluttajien ja yritysten tietotaso ja kiinnostus ovat ratkaisevassa asemassa uusien, ympäristöystävällisten ratkaisujen käyttöönotossa. Yhdistämme tämän ymmärryksen muihin tutkimustuloksiin […]
11.11.2022
Black Friday lähestyy! Älä missaa ehkä vuoden parasta tarjousta! Tutkimus säästää liiketoimintakuluja! Miten sinä mittaat yrityksesi asiakastyytyväisyyttä? Seuraavat Black Friday -tarjoushinnat voimassa 14 – 25.11.2022: NPS Live Premium € 799,00/vuosi(oma kyselysi + moduuli, jolla saat kyselystä saadut asiakassuosittelut näkyviin kotisivuillesi teksteineen, käyttöönotto viimeistään 28.2.2023 mennessä).– Palvelu sisältää online-hallintapaneelin, josta voit […]
15.7.2022
Käy kurkkaamassa Wirma Yrityspalveluissa julkaistu kirjoituksemme liittyen henkilöstökokemuksen mittaamiseen ja yhteyteen asiakastyytyväisyydessä.https://www.wirma.fi/ajankohtaista/asiantuntijan-tietoisku-asiakaskokemuksen-ja-henkilostokokemuksen-kehittaminen?fbclid=IwAR0mYn_L08ELRueZIfzPUQZJXxiYUTVZmnCCUs0LG9qbUTqIonAtOXreeB8
13.6.2022
Kiitoksia Ylöjärven Veden vuotuiseen asiakastyytyväisyystutkimukseen vastanneille. Vastauksia saatiin todella paljon ja kysely keräsikin jälleen hyvää palautetta ja kehitysideoita.https://ylojarvenvesi.fi/kiitos-asiakastyytyvaisyyskyselyyn-vastanneille-2/?fbclid=IwAR1FpT1B3_KtuHxsO4qscLjO-H3DskmVo43_6OfcACWerDvDpQf9mdJ_BlA
30.5.2022
Olemme lanseeranneet NPS Live tuoteperheen. Perusominaisuudella, eli hallintapaneelin käytöllä, tarkastelet reaaliaikaista NPS-lukua ja asiakaspalautteita/suosituksia. NPS Live sisältää kyselyn lisänä tämän palvelun. NPS Live+ palveluun sisältyy hallintapaneelin lisäksi jatkuva NPS-kysely sekä suositusmoduuli yrityksen kotisivuille ja verkkokauppoihin. Moduuli kertoo suositteluasteen ja viisi valitsemaasi asiakaspalautetta. NPS Live Premiumilla saat edelliset tuplana, eli mahdollistat […]
27.5.2022
Asiakkaat on kutsuttu kyselytutkimukseen henkilökohtaisilla kutsuilla.https://loviisanlampo.fi/kutsu-asiakastyytyvaisyyskyselyyn/?fbclid=IwAR0XhTtO5fkOIAUUI_z-rsWKkzYFR_0q5opr_Kgv2fPOmyt-GZ2cxFhw2dU
9.5.2022
Tutkimus säästää liiketoimintakuluja Tiedätkö mitä asiakkaasi todella ajattelevat yrityksestäsi? Tai mitä uusia palveluja tai tuotteita he haluaisivat? Ruuhkautuvatko työt työpaikalla ja mikä on työfiilis työntekijöillä koronarajoitusten jälkeen? Jospa kuitenkin tutkisit ennen kuin teet tärkeitä päätöksiä tai laitat rahaa markkinointiin? Meillä on sinulle ratkaisu, jonka avulla säästät kuluissa ja voit kohdistaa […]
11.4.2022
Onnittelut Kuusamon Energia- ja vesiosuuskunta erinomaisista asiakastyytyväisyyden tuloksista! Viime vuoden lopulla toteutetussa tutkimuksessa saatiin kerättyä laajasti dataa Kuusamon EVO:n palveluiden kehittämiseen, yli 900 asiakasti jätti palautetta kyselytutkimukseen. Kiitos kaikille vastanneille! Monessa energiayhtiössä on käytössä tekstiviestitiedote verkostojen häiriötilanteissa ja tämä koettiin erityisen tärkeäksi palveluksi vastaajien kesken.https://kuusamonevo.fi/kuusamon-energia-ja-vesiosuuskunnan-asiakastyytyvaisyystutkimus-2021/?fbclid=IwAR2L4UPmQO8ukM5xc_SiW9Na3eDYIIcB__DARM8nG6cm295qohI9gcjjbUU
4.4.2022
Pirkko aloitti myynnissä maaliskuun alussa ja kontaktointi on hänen vahvuutensa. Pitkän linjan kokemusta löytyy vaativasta asiakastyöstä ja nyt on aloitettu työt uusien tuotteiden ja asiakkaiden parissa. Jo heti ensimmäisellä viikolla Pirkko tarttuikin tuumasta toimeen ja johan alkoi tulosta syntyä ja asiakkaat saivat kaipaamansa apua ongelmiinsa. Hanna-Kaisa puolestaan osallistuu Saranen Consultingin […]
23.3.2022
Luumäen Asunnot saivat hienot tulokset asukastyytyväisyydessä. Asukkaat arvostavat Luumäellä asumisessa rauhaa ja luonnon läheisyyttä. Asukaskysely on hyvä työkalu kehittää asuntoyhtiöiden toimintaa ja toimii hyvänä työvälineenä myös hallitus- ja strategiatyössä.
7.3.2022
Kaukolämmön asiakastyytyväisyystutkimuksia onkin käynnistetty useampia nyt alkuvuodesta. Juuri käynnistyi Mäntän Kaukolämpö ja Vesihuolto Oy:n asiakastutkimus. Yhtiön asiakkaat kutsutaan kyselytutkimukseen henkilökohtaisilla kutsuilla. https://www.mkvoy.fi/
21.2.2022
Orimattilan Veden VVCEM asiakastyytyväisyystutkimus on käynnistetty. Asiakkaat on kutsuttu vastaamaan tutkimukseen henkilökohtaisilla kutsuilla. #vesihuolto #vvcem #asiakastyytyväisyys https://www.orimattilanvesi.fi/asiakastyytyvaisyyskysely…/
17.2.2022
Suosittelisivatko asiakkaanne mielellään yritystänne myös muille?Suosittelu on parhaita tapoja hankkia asiakkaita. NPS Live -palvelu mahdollistaa reaaliaikaisen NPS-suositteluindeksin ja asiakaspalautteiden esittämisen yrityksen kotisivuilla tai verkkokaupassa omassa moduulissaan. Kysy lisää NPS Live palvelustamme ja automatisoidaan teille asiakasreferenssien kerääminen ja esittäminen kotisivuillanne.
22.12.2021
Servitiumin väki toivottaa kaikille rauhallista joulua sekä iloa ja menestystä uuteen vuoteen.
22.12.2021
Asiakkaan toimeksianto vie laajan kyselyprojektin parissa ympäri Suomea. Mukava tehdä kyselytutkimusta turvavälit huomioiden. Tiimillä on mukana käsidesiä, desinfiointipyyhkeitä ja paljon maskeja.Tässä projektissa vastaajilla on mahdollisuus vastata omalla päätelaitteellaan, Servitiumin tabletilla tai perinteisellä paperilomakkeella.
20.12.2021
Heijastimet ovat saapuneet toimistolle! Jaamme näitä rajatun määrän huomenna Lappeenrannan kauppatorilla! Samalla otamme osaa Saaga Marketing:n järjestämään Joulukalenteri-tempaukseen, joten tulkaahan huomenissa moikkaamaan ja etsimään luotamme Joulukalenterin Luukku numero 21! Mitähän leffoja elokuvateatterissa pyörii?
15.12.2021
Hausjärven kunnan vesihuoltolaitoksen asiakastyytyväisyystutkimuksen tulokset ovat tarkasteltavissa. Kyselytutkimukseen vastasi sähköpostikutsujen osalta 36,2% kutsutuista vastaajista mikä on tyypillinen otoskoko vesihuollon asiakastutkimuksissa. Vastauksia ja palautetta jätti 348 veden käyttäjää. Hienoa nähdä miten vesihuollon asiakastyytyväisyystutkimukset yleistyvät ympäri Suomea! Onnittelut Hausjärven kunta myös erinomaisista tuloksista, vesihuolto sai yleisen arvosanan 4,3 asteikolla 1-5. Onnea! https://hausjarvi.fi/…/Hausjarven-vesihuollon…
9.12.2021
Paperisia lomakkeita on saapunut toimistolle ensimmäinen erä vastauslähetyksinä. Käynnissä on hienosti edennyt tutkimus, jossa monikanavaisesti kerätään dataa eri puolelta Suomea. Käytössä on onlinekysely tietokantana sekä perinteinen paperilomake myös vastaamisen vaihtoehtona. Servitiumilla suositaan tehokkaita onlinemenetelmiä, perinteinen paperilomake toimii edelleen hienosti myös tukena tutkimuksissa.
7.12.2021
Ylöjärven Veden asiakaslehti on ilmestynyt ja mukana on hyvä juttu kuluneen vuoden vesihuollon asiakastyytyväisyystutkimuksesta. Vesihuollon toimintaa pyritään monessa kuntaorganisaatiossa kehittämään systemaattisesti, asiakasta kuunnellen. Hyvää työtä Ylöjärven Vesi!https://ejulkaisu.grano.fi/grano/ylojarven_vesi_2021/?fbclid=IwAR2awH9IWHWVCOcmdlOCCDgDH30U313YExCRoMzckOHLQ6mdPI2vopD1bPU#p=10
6.12.2021
Lahden kaupungin asukaslehti ilmestyy neljä kertaa vuodessa. Mielikuvatutkimuksella haetaan tietoa lehden lukutottumuksista, julkaisun ulkoasusta ja sisällöstä sekä yleisestä kiinnostavuudesta lehteä kohtaan.https://www.lahti.fi/uutiset/osallistu-kaupunkilainen-lehden-lukijakyselyyn-ja-osallistu-arvontaan/
10.11.2021
Taiteen edistämiskeskuksen kyselytutkimuksessa nousi esille, että pienet ja keskisuuret yritykset eivät tunne uusia kehittämismenetelmiä tarpeeksi hyvin. Vastaajista 27% ilmoitti, ettei nykyiset menetelmät ole riittäviä vastaamaan kehityshaasteita ja yrityksen uudistamiseen. Kyselyssä selvitettiin yritysten kantaa siihen, voivatko taidepohjaiset menetelmät tukea tai korvata perinteisiä yritysten käyttämiä kehittämismenetelmiä. Vastauksia tuli yli 100 yritykseltä ympäri […]
1.11.2021
Suonenjoen Veden VVCEM tutkimuksen raportit on valmistuneet ja tulokset ovat erinomaisia, onnittelut hyvästä työstä vesihuollon parissa. ”Asiakastyytyväisyyden keskeisten tutkittujen päämittareiden; vesijohtoveden laadun, palvelun laadun- ja imagon sekä vedenjakelun ja viemäröinnin kouluarvosanaksi muodostui 9,1.” https://www.suonenjoenvesi.fi/vesihuoltopalvelut-toimivat…/VVCEM tutkimuksen avulla saadaan kerättyä tärkeää tietoa palveluiden kehittämiseen asiakasta kuunnellen.#servitium#suonenjoenvesi#vvcem
27.10.2021
Onnittelut Imatran Vesi erinomaisista asiakastyytyväisyyden tuloksista. Kysely keräsi upean määrän palautetta vesihuollon palveluista, 1052 vastaajaa kyselytutkimukseen. Veden laatu ja sen jakelu sai kiitettävän arvosanan. Vesi- ja viemäriverkoston korjaustyöt koetaan lähinnä positiivisena kehittämisenä. Imatran veden verkkosivuilla oleva häiriökartta sekä tekstiviestipalvelu koetaankin erittäin tarpeellisiksi. Suurin osa kyselyyn vastanneista valitsisi mieluummin korjaustöiden aiheuttamat […]
5.10.2021
Kuusamon Energia & Vesiosuuskunta toteuttaa asiakaskyselyä. Kaukolämmön ja vesihuollon asiakkaat voivat käydä antamassa palautetta lokakuun ajan. Kiitos liittymän omistajille ja asiakkaille vastauksista!https://kuusamonevo.fi/vastaa-asiakastyytyvaisyyskyselyyn/?fbclid=IwAR10Gm6IFQ6LQYPBtcBKzPrElzZTdHSv0SKEOoNyDYDv-QVMzlVfoexCHPw
21.9.2021
Myös Suonenjoen Vesi Oy:n vesihuollon VVCEM -asiakastyytyväisyystutkimus on käynnistetty. Tietoa kerätään 10.10.2021 saakka. Hienoa kehitystoimintaa Suonenjoen Vedeltä!#vvcem#servitium#lappeenranta#suonenjoki#vesihuolto#asiakastyytyväisyys#asiakaskokemushttps://www.suonenjoenvesi.fi/vesihuollon…/
14.9.2021
VVCEM-asiakastyytyväisyystutkimus on käynnistetty myös Imatran Vedellä. Onkin mielenkiintoista nähdä miten trendi on kehittynyt viimeisestä tutkimuksesta. Tutkimuksessa kysytään myös kokemuksia vesihuollon häiriötiedotejärjestelmistä, mitä on otettu monissa vesihuoltolaitoksessa käyttöön.https://www.imatra.fi/uutinen/2021-09-13_osallistu-imatran-veden-asiakastyytyv%C3%A4isyyskyselyyn?fbclid=IwAR2PLm0DTWSVP5bQb2mxAQlk2nqfQ80_G73T50u5xAr58TG8SEgxIWGZ1_0
8.9.2021
Hausjärven kunnan sekä Oriveden kaupungin vesihuoltolaitosten ensimmäiset VVCEM asiakastyytyväisyystutkimukset ovat käynnistyneet. Tietoa kerätään veden asiakkailta muutaman viikon ajan. Mielenkiintoiset ja tärkeät projektit käynnissä – hyvää työtä molemmilta vesilaitoksilta!
30.8.2021
Kemin Energian ja Veden vesihuollon VVCEM tutkimus on käynnistetty. Asiakkaat kutsutaan henkilökohtaisilla tutkimuskutsuilla kyselyyn. On hienoa olla kumppanina vesihuollon tutkimuksessa.
16.8.2021
Suositus on myynnin paras työväline. NPS Live -palvelulla saat parhaat asiakassuositukset helposti ja näyttävästi esille kotisivuillasi interaktiivisessa moduulissa. Palveluun kuuluu oma tyytyväisyyskyselysi, jonne asiakkaasi voivat jättää palautetta ja halutessaan suositussanat. Voit lähettää kyselylinkin asiakkaalle esim. sähköpostilla, tekstiviestillä tai vaikka WhatsAppilla. Moduulissa esitettäviä palautteita hallinnoit kätevästi onlineportaalin kautta! Kysy myös kyselyintegraatiosta, […]
12.8.2021
Meillä oli jälleen ilo ja kunnia toteuttaa asiakkaallemme Hyvinkään Vedelle VVCEM vesihuollon asiakastyytyväisyyden tutkimus. Vesilaitos on tehnyt pitkään hyvää ja systemaattista tutkimustyötä ja näin kehittää palveluitansa tutkimuksesta selvinneiden asioiden tiimoilta. On hienoa nähdä miten asiakastyytyväisyyden mittarit ovat kehittyneet vuosien aikana. Avoimessa palautteessa puhutuiksi aiheiksi tänä vuonna nousi mm. veden kalkkipitoisuus […]
15.7.2021
Mielenkiintoinen tutkimus ruokahävikin vähentämisestä ja mittaamisesta! Lappeenrantalainen innovatiivinen toimija Biovaaka Oy tekee hyvää työtä tärkeän aiheen parissa. Yhteistyössä toteuttamaamme tutkimukseen vastaajista 87 % koki säästöjen lisäksi ympäristövaikutukset tärkeänä ruokahävikin vähentämisessä. Hienoa, että ympäristöasiat kiinnostavat ja otetaan huomioon suunnitellessa uusien ratkaisujen käyttöä. #biovaaka https://www.linkedin.com/…/biovaaka-oy_biovaaka…
6.7.2021
Porvoon vesi sai hienot tulokset asiakastyytyväisyydessä 2021 tutkimuksessa. Tutkittavien mittareiden keskiarvossa tehtiin pieni parannus edeltävän vuoden tutkimukseen. Myös tekstiviestitiedotus häiriötilanteissa sai erinomaisen arvion kouluarvosana-asteikon arvosanalla 9,02 – palvelu koetaan todella hyödylliseksi.Onnea hienoista tuloksista ja hyvää kehitystyötä Porvoon vedeltä! https://www.porvoo.fi/porvoon-veden…
28.6.2021
Yhä useampi vesihuoltolaitos toteuttaa vuosittain asiakastyytyväisyystutkimuksen. Ylöjärven Veden vuoden 2021 asiakastutkimus on valmistunut ja vastauksia saatiin todella paljon. Vesihuoltoyhtiölle antoi palautetta 1263 vastaajaa. Kiitos aktiivisille kuntalaisille vastauksista ja hyvää jatkuvaa toiminnan tarkastelua Ylöjärven Vedeltä! #asiakaskokemushttp://IwAR01UsWVaT7QSjmrWWWzw9SaGARNAgAFEcf3GpUBCW06KD6hntLMgHi2Y
14.6.2021
Kaukolämmön asiakastyytyväisyystutkimukset ovat yleistyneet kovaa vauhtia. Hienoa ja arvostettavaa työtä Haapajärven Lämmöltä asiakaskokemuksen kehittämiseksi!https://haapajarvenlampo.fi/ajankohtaista/2874/?fbclid=IwAR3s5u0YF33fXp5LezPp3Akg4CO_AxjeCuokQHdn-bMM5xk_hVWyBMB4yew
10.6.2021
Henkilöstön hyvinvointi ja jaksaminen on tärkeässä roolissa organisaation toimivuudessa. Hyvinvoiva henkilöstö tehostaa, kehittää ja nostaa organisaation kilpailukykyisyyttä. Korona pandemian aikana on jo jouduttu opettelemaan uusia työtapoja. Kuinka etä- ja läsnätyön vaikutukset näkyvät henkilöstön jaksamisessa? Tutkimusten mukaan korona-aikana lähityössä koetaan työuupumusta ja etätyössä esiintyy työmotivaation puutetta. Työnantajan tuen tärkeys on korostunut […]
9.6.2021
Servitiumin avoimen palautteen tekstianalyyseille kehitetty pilvipohjainen työkalu ”Eris AI”® sekä uusi yritysten työntekijöiden fiilismittauksen reaaliaikaiseen seurantaan suunniteltu ”Fiilis Live”® ovat saaneet hyväksytyt päätökset rekisteröidystä tavaramerkistä. Hieno uutinen!
31.5.2021
Ylöjärven Vesi Oy tutkii asiakkaiden kokemusta vesiyhtiön palveluista. Toteutamme asiakastutkimusta yhteistyössä yhtiön kanssa. Alueen vesihuollon asiakkaat voivat vastata kyselyyn 14.6. saakka.https://ylojarvenvesi.fi/vastaathan-asiakastyytyvaisyyskyselyymme-31-5-14-6-2021/
17.5.2021
Muun muassa Hyvinkään Veden VVCEM tutkimusten mukaan asiakastyytyväisyyden taso on parantunut tasaisesti edellisinä toimintavuosina. Erinomaista työtä. https://www.hyvinkaa.fi/globalassets/hyvinkaan-vesi/vesi.pdf Kuluvan vuoden asiakastutkimuksen tiedon kerääminen on käynnistetty ja vastauksia voi antaa 30.5. saakka.
27.4.2021
Vesihuollon asiakastyytyväisyystutkimuksia on paljon varattu keväälle ja useampien laitosten datan kerääminen on parhaillaan käynnissä. Porvoon veden asiakastyytyväisyystutkimus on parhaillaan käynnistetty ja asiakkaiden palautteita kerätään 10.5. asti.https://www.porvoo.fi/porvoon-vesi-suorittaa-asiakastyytyvaisyyskyselyn?fbclid=IwAR1rhMMY-KbA1FKSZc-2XCLDdPLE_LFSedg72xYftp-ygn1aqrMHPyOZmf8
16.4.2021
Savitaipaleen kunnan lämpölaitoksen asiakastyytyväisyystutkimus on käynnissä. Kaukolämmön asiakkaat ovat kutsuttu henkilökohtaisilla kutsuilla kyselyyn. Kyselyyn voi vastata 25.4. saakka.
14.4.2021
Vesihuoltoyhtiön ensimmäinen vesihuollon VVCEM toteutus on käynnistetty ja Parkanon Veden asiakkaat kutsuttu asiakastyytyväisyystutkimukseen. Vastauksia voi jättää toukokuun loppuun saakka.https://www.parkano.fi/vesihuolto/?fbclid=IwAR0aBT-cwrkdxAmqi5ECuvSY4CNvDhGKdMU9b4sSXoeH8T3HDp-aujmrNbc
12.4.2021
Suosittelisivatko asiakkaanne mielellään teitä myös muille? Haluatko tuoda asiakkaan suosittelupalautteen aidosti esille? Kaipaavatko kotisivusi modernia piristettä?Suosittelu on parhaita tapoja hankkia asiakkaita. NPS Live mahdollistaa reaaliaikaisen NPS-suositteluindeksin ja asiakaspalautteiden esittämisen kotisivuillasi omassa tyylikkäässä moduulissaan! Kysy lisää NPS Live palvelustamme ja automatisoidaan teille asiakasreferenssien pyytäminen ja esittäminen näyttävästi kotisivuillanne!
8.4.2021
Sipoon kuntalaisille on käynnissä vesihuollon VVCEM asiakastyytyväisyystutkimus. Tutkimukseen kutsutut voivat vastailla kyselyyn vielä 11.4. asti.
9.3.2021
Kyselytutkimus on tärkeä tapa kerätä ja tarkastella tietoa muun muassa erilaisista yhteiskunnan ilmiöistä, ihmisten toiminnasta, mielipiteistä, asenteista ja arvoista. ”Erittäin hyvä pohdiskeleva julkaisu kyselytutkimuksista Etelä-Karjalan Hallituspartnerit ry:ltä. Kiitos, kun saimme olla teille tutkimuskumppanina. Kun halutaan faktatietoa päätöksenteon tueksi, täytyy kysyä. Siihen tehokas työkalu on kyselytutkimus.https://hallituspartnerit.fi/miksi-kyselytutkimuksia-tehdaan/?fbclid=IwAR0ulatldtvTfiISDsnZiMDUsxe927_PprmvgBG0ZoOlHoYVirqGnYtqQUY
26.2.2021
Toteutamme asukastutkimusta Lappeenrannan seudun opiskelija-asuntosäätiölle. Opiskelija-asukkaat voivat antaa palautetta asumiskokemukseen ja LOAS:n palveluihin liittyen asumisviihtyvyyden ja toiminnan kehittämiseksi. Erinomaista kehitystyötä LOASlta!
23.2.2021
Yhä useammat vesihuollon toimijat panostavat asiakaskokemuksen jatkuvaan kehittämiseen. Hyvää työtä Haminan Vedeltä!http://www.haminanvesi.fi/fi/Etusivu/Uutisarkisto/2021/02/19/1007?fbclid=IwAR3Vazt3LwfQIlodug_DlHsX3K9ydPBFh_b-YNnZXwaO2eCH4fuVDAMZBto
17.2.2021
Toimistomme sijaitsee Assi Groupin Vapaudenaukio 2 CoWorking tiloissa viidennessä kerroksessa. Tervetuloa käymään terveenä (korona huomioiden) kahvilla ja keskustelemassa, jos voimme olla avuksenne datan keräämiseen liittyvissä asioissa.
8.2.2021
Toteutimme jätehuoltoyhtiö Kiertokaarelle asiakastyytyväisyystutkimuksen loppuvuodesta 2020. Onnea erinomaisista asiakastyytyväisyyden tuloksista! On hienoa nähdä miten biojätteiden lajittelemisen trendi on kehittynyt ja noussut vuoden 2018 tutkimuksen 65% vuoden 2020 tulokseen 79,3%.https://kiertokaari.fi/asiakkaat-ovat-tyytyvaisia-kiertokaaren-palveluihin/?fbclid=IwAR0kET0j1SUBYcu8gkW3f5en-HTJT73wuyyJmLRDu25bTkrFbm-x-RUsxM4
15.1.2021
Eris AI tunnesävy- ja laatuluokkatyökalun avulla saadaan helposti luotua analyysejä ja näin säästetään paljon aikaa manuaaliselta käsittelytyöltä. Palvelu toimii kätevästi pilvessä Servitiumin webportaalissa. Yksi Sentiment analyysien erityisen hyvä hyödyntämisen kohde on asiakaspalautteiden tai muiden arviointien tunnesävyjen analyysi toiminnan kehittämistä varten. Esimerkiksi eri tietojärjestelmien kirjausten tai asiakaspalautteiden tunnesävyjen trendejä on helppoa seurata, mihin […]
7.1.2021
Luotettavuus, asiakaslähtöisyys, ammattitaito ja yhdessä onnistuminen. Luit juuri meidän, eli Servitiumin arvomaailman. Luotettavuus:Olemme neutraali ja luotettava yhteistyökumpppani. Noudatamme toiminnassamme tietosuoja-asetusta (GDPR), datan yksityisyyden suojaa ja turvallisuutta. Ammattitaito:Servitium on moderni aallonharjalla toimiva tutkimustalo. Tiimimme koostuu huippuosaajista, jotka käyttävät ja kehittävät alan viimeisimpiä ratkaisuja nykyaikaiseen datan keräämiseen. Asiakaslähtöisyys:Asiakas on meille arvomaailmamme tärkein […]
6.11.2020
Miksi kannattaa käyttää ulkopuolista tutkimuskumppania? *KOLME TÄRKEÄÄ SYYTÄ* TYÖMÄÄRÄ – Tutkimusprojektin toteutus on laaja kokonaisuus. Se alkaa projektisuunnitelmasta, johon sisältyy paljon suunnittelua. Täytyy miettiä mitä tietoa halutaan kerätä, miten data kerätään ja miten varmistetaan aikataulussa pysyminen ja ratkaisut riittävän vastaajamäärän takaamiseksi. Tutkimuksessa kerätty data täytyy myös saada helposti ja selkeästi […]
27.10.2020
Monet elintarvikealan toimijat toteuttavat vuosittain tutkimuksia asiakkaille ja sidosryhmille parantaakseen tuotteitaan ja palveluaan. Bonne Juomat on tärkeä asiakkaamme ja heitä on ilo palvella tutkimuskumppanina asiakaskokemuksen kehittämisessä. Bonnella on myös todella maistuvat mehut! https://www.bonnejuomat.fi/
26.10.2020
Löydät meidät nyt myös Instagramista, tervetuloa seuraamaan!https://www.instagram.com/servitiumoy/
13.10.2020
Päivitämme Facebookiin tietoa toiminnastamme. Tervetuloa seuraamaan!https://www.facebook.com/ServitiumOy
31.8.2020
Monet vesilaitokset ja vesiyhtiöt toteuttavat vesihuollon asiakastutkimuksia vuosittain ja näin pääsevät seuraamaan trendien kehitystä. Servitiumin VVCEM vesihuollon asiakastyytyväisyystutkimuksen kolme tutkittavaa pääteemaa ovat: Veden laatu Vesilaitoksen asiakaspalvelu ja imago Vedenjakelu ja viemäröinti Uudenkaupungin Vesi toteuttaa parhaillaan pilottiprojektina VVCEM vesihuollon asiakastyytyväisyystutkimusta. Hienoa työtä kehittämisen puolesta Uudenkaupungin Vedeltä. https://uusikaupunki.fi/uutiset/uudenkaupungin-veden-asiakastyytyvaisyyskysely-318-139
3.6.2020
Imatran kaupunki on jo vuosia kehittänyt julkisten hankintojen prosseja, jotta alueen yritykset voisivat mahdollisimman helposti osallistua julkisiin tarjouskilpailuihin.Kyselystä saatu data analysoidaan ja sen avulla on tarkoituksena saada myös uutta tietoa, millaisia palveluita alueen yrityksillä on tarjolla ja mistä kaupungilla ei vielä tiedetä tai ole huomioitu. Tarkoituksena myös on, että uusia […]
19.5.2020
Moni vesilaitos toteuttaa asiakastyytyväisyystutkimuksen keväällä. Trendin seuranta edeltäviin vuosiin on tärkeää, että voidaan tarkastella toiminnan kehittymistä pidemmälläkin aikavälillä. Ylöjärven Vesi Oy tutkii asiakastyytyväisyyttä säännöllisesti ja toteuttaa tutkimusta parhaillaan.http://ylojarvenvesi.fi/vastaathan-asiakastyytyvaisyyskyselyymme-vastausaika-paattyy-31-5-2020/
13.5.2020
Asiakaskokemusta voidaan mitata monella tavalla. Tutkimusten toteuttaminen ja datan analysointi on tehokas keino kehittää yrityksen toimintaa asiakasta kuunnellen. Asiakkaan toimintaa ja ajatuksia voidaan mitata erilaisilla mittareilla. Esimerkiksi NPS (Net Promoter Score)on hyvä ja paljon käytetty mittari. Meille Suomessa tutuksi tullut mittari kuvaa hyvin asiakkaan suositteluhalukkuutta. Kevyttä mittaria on helppo analysoida […]
17.3.2020
Suomen Vesilaitosyhdistyksen (VVY) Osmo Seppälä on suositellut Suomen vesilaitoksia toteuttamaan itseohjautuvasti vesilaitosten asiakastyytyväisyystutkimuksia. Vesilaitosten imagon kehittäminen on pinnalla juuri nyt, kun vesilaitoksia yhtiöitetään ja kuntayhtiöt fuusioituvat. Alla olevasta linkistä pääset tarkastelemaan Hyvinkään Veden vuoden 2019 tuloksia. https://www.vvy.fi/ajankohtaista/uutiset/hyvinkaan-veden-asiakastyytyvaisyyskyselyn-tuloksista
7.3.2020
Servitium Oy kehittää toimintaansa ELY:n myöntämällä yrityksen kehittämisavustuksella. Hankkeessa kehitetään tutkimustalo Servitiumin Eris AI tekoälypalvelua, innovaatiotoimintaa ja kestävää kehitystä.
5.3.2020
Miksi tutkia asiakastyytyväisyyttä? Olen kuullut kaikenlaisia perusteluita muun muassa ”Tiedän ja tunnen hyvin asiakkaani, ei minun kannata tutkia”. Fakta on kuitenkin se, että suomalaisessa kulttuurissa ollaan kovin varovaisia ja kaikkia asioita ei haluta kertoa, vaikka voisi olla paikallaan. Teettämällä anonyymin kyselytutkimuksen neutraalilla ja luotettavalla ulkopuolisella toimijalla saadaan kerättyä hienosti dataa, […]
19.2.2020
Asukastutkimuksen avulla voidaan selvittää kiinteistöjen viihtyvyyttä ja kehittää tiloja entisestään asukkaan/tilojen kannalta viihtyisämpään suuntaan. Tutkimuksella saadaan kätevästi tietoa kiinteistön nykytilasta suoraan tilojen asukkailta ja näin voidaan kehittää tilojen viihtyisyyttä ja säästää energiatehokkuudessa. Tutkimuksella voidaan selvittää: – Kokemukset kiinteistön turvallisuudesta ja energiatehokkuudesta – Onko kiinteistössä vuotovaurioita – Vuotavat hanat/wc-istuimet – Kiinteistön […]
4.12.2019
Elektrika Solutions Oy selvittää yhdessä yhteistyöyritysten I-Huolto asennus Oy, Sähköpalvelu Tilli ja Hakulinen Oy, JV Jäähdytysvoima Oy ja LV-Putkiasia Oy kanssa millaisia tarpeita ja kokemuksia kiinteistö- ja isännöintialan toimijoilta voisi löytyä kaikenkattavaan kiinteistötekniikan etäpalveluun- ja valvontaan.Markkinatutkimuksen toteuttaa Servitium Oy.
2.12.2019
Servitium toimii kumppanina LUT-yliopiston tieteellisissä tutkimusprojekteissa. Upeaa olla mukana toiminnassa tieteen näköalapaikalla! https://www.lut.fi/
11.11.2019
Sipoon Vesi tutkii asiakastyytyväisyyttä. Kysely toteutetaan verkkokyselynä 11.11.-24.11.2019. Tutkimus toteutetaan yhteistyössä Servitiumin kanssa.