Asiakastyytyväisyys

5.9.2024
Asiakastyytyväisyys: Miksi se on niin tärkeää? Asiakastyytyväisyys on yksi yrityksen tärkeimmistä kulmakivistä. Tyytyväiset asiakkaat palaavat, suosittelevat yritystä muille ja ovat valmiita maksamaan tuotteista tai palveluista enemmän. Tällainen myönteinen kierre ei yleensä synny sattumalta, vaan se vaatii paljon työtä ja jatkuvaa kehittämistä. Yksi varmimmista tavoista parantaa asiakastyytyväisyyttä on tehdä päätöksiä tutkittuun […]

Pehmeästä mittarista tuli kova mittari!

3.6.2024
Laajasti tunnettujen NPS-tutkimusten suora vaikutus liikevaihtoon on nyt selvitetty. Servitium Oy ja UltraLeanBusiness Oy Ltd selkeyttävät NPS-suositteluindeksin vaikutuksen yrityksen liikevaihtoon. Tämä tapahtuu yhdistämällä Servitiumin vankka kokemus NPS-tutkimuksista ja UltraLeanBusiness Oy Ltd:n Business Simulaattorit. Tutkimus on hyvästä, mutta tuleeko data oikeasti hyödynnettyä? Samu Pellikan mukaan asiakaskuuntelu on hyvin tärkeää asiakaspidon takaamiseksi, […]

ELY kävi tekemässä juttua Servitiumista!

3.8.2023
ELY haastatteli Servitiumia. Käy lukemassa juttu täältä ELYn juttu Servitiumista 🙂

Oppiläksyjä GDPR:stä nro!

14.6.2023
Mikä ihmeen GDPR? Tietosuoja-asetus (General Data Protection Regulation, GDPR) on Euroopan unionin laki, joka koskee henkilötietojen käsittelyä ja tietosuojaa. Se astui voimaan 25. toukokuuta 2018 ja korvaa aiemman tietosuojadirektiivin. GDPR on suunniteltu suojaamaan yksityisyyttä ja antamaan yksilöille enemmän kontrollia heidän henkilötietojensa käsittelyyn. GDPR:n tarkoituksena on asettaa yhteiset standardit henkilötietojen käsittelylle […]

Asiakastutkimus – Miten ja miksi?

3.5.2023
Asiakastutkimus – Miten ja miksi? Asiakastutkimus on tärkeä työkalu yrityksille, jotka haluavat menestyä kilpailussa. Asiakastutkimus auttaa yrityksiä ymmärtämään asiakkaidensa tarpeita ja odotuksia, jotta he voivat tarjota parempaa palvelua ja tuotteita. Asiakastutkimuksen avulla yritys voi selvittää, mitkä ovat sen asiakkaiden tärkeimmät tarpeet ja toiveet. Näin yritys voi kehittää tuotteitaan ja palveluitaan […]

Kaukolämmön asiakastyytyväisyys säilyy vakaana myös haastavina aikoina

10.4.2023
Toteutamme vuosittain asiakkaallemme Saarijärven Kaukolämpö Oy:lle asiakastyytyväisyystutkimuksen ja tällä kertaa viimeisin toteutus tehtiin ajankohtana 28.11.-11.12.2022. On hieno seurata asiakastyön kehittymistä ja positiivisten tulosten jatkumoa Saarijärven Kaukolämpö Oy:llä. Otteita tutkimustuloksista 100 % vastaajista sanoi, etteivät he ole havainneet kaukolämmön jakelussa häiriöitä viimeisen vuoden aikana. Suurin osa (86,4 %) ei ole myöskään […]

Asiakaskokemuksen kehittämisen merkitys liiketoiminnalle

28.3.2023
Asiakaskokemuksen kehittämisen merkitys liiketoiminnalle Kaikessa liiketoiminnassa ja myyntityössä asiakaskokemuksella on valtaisa merkitys. Asiakaskokemus viittaa siihen, miten potentiaaliset ja nykyiset asiakkaat kokevat yrityksen sekä yrityksen tuotteet ja palvelut. Usein koetun palvelun merkitys on suurempi kuin yrityksen tuotteiden ominaisuuksien (Gerdt & Korkiakoski 2016). Asiakaskokemus on yksi tärkeimmistä tekijöistä, jotka vaikuttavat yrityksen menestykseen ja […]

Mikä on ilmoittajansuojelulaki ja EU:n ilmoittajansuojeludirektiivi?

22.3.2023
Ilmoittajansuojelulaki, jolla pannaan täytäntöön Euroopan unionin ilmoittajansuojeludirektiivi, astui Suomessa voimaan 1.1.2023. Tiesitkö, että kaikissa vähintään 50 henkilöä työllistävissä organisaatioissa on oltava jatkossa ilmoituskanava väärinkäytösepäilyjen ilmoittamiseen? Vähintään 50 työntekijän yksityisen sektorin organisaation tulee rakentaa sisäinen ilmoituskanava väärinkäytösepäilyjen ilmoittamiseen. Ilmoituskanava tulee ottaa käyttöön viimeistään 17.12.2023. Pääsääntöisesti muiden organisaatioiden tulee perustaa sisäinen ilmoituskanava […]

Yhteistyö Macon Oy:n ympäristökonsultoinnin kanssa

6.2.2023
MACON OY on bio- ja kiertotalouden asiantuntijayritys ja tarjoaa laajaa ympäristökonsultointia. Tutkimustalo Servitium tuo voimaa MACON OY ympäristökonsultointiin. Alkavan yhteistyön avulla Macon pystyy keräämään aiempaa helpommin ja nopeammin laajoja paneeliaineistoja ympäristöhankkeiden yhteydessä. ”Kuluttajien ja yritysten tietotaso ja kiinnostus ovat ratkaisevassa asemassa uusien, ympäristöystävällisten ratkaisujen käyttöönotossa. Yhdistämme tämän ymmärryksen muihin tutkimustuloksiin […]

Black Friday lähestyy

11.11.2022
Black Friday lähestyy! Älä missaa ehkä vuoden parasta tarjousta! Tutkimus säästää liiketoimintakuluja! Miten sinä mittaat yrityksesi asiakastyytyväisyyttä? Seuraavat Black Friday -tarjoushinnat voimassa 14 – 25.11.2022: NPS Live Premium € 799,00/vuosi(oma kyselysi + moduuli, jolla saat kyselystä saadut asiakassuosittelut näkyviin kotisivuillesi teksteineen, käyttöönotto viimeistään 28.2.2023 mennessä).– Palvelu sisältää online-hallintapaneelin, josta voit […]

Asiakaskokemuksen ja henkilöstökokemuksen kehittäminen – yhtäaikaa?

15.7.2022
Käy kurkkaamassa Wirma Yrityspalveluissa julkaistu kirjoituksemme liittyen henkilöstökokemuksen mittaamiseen ja yhteyteen asiakastyytyväisyydessä.https://www.wirma.fi/ajankohtaista/asiantuntijan-tietoisku-asiakaskokemuksen-ja-henkilostokokemuksen-kehittaminen?fbclid=IwAR0mYn_L08ELRueZIfzPUQZJXxiYUTVZmnCCUs0LG9qbUTqIonAtOXreeB8

Ylöjärven veden asiakastyytyväisyystutkimus on valmistunut

13.6.2022
Kiitoksia Ylöjärven Veden vuotuiseen asiakastyytyväisyystutkimukseen vastanneille. Vastauksia saatiin todella paljon ja kysely keräsikin jälleen hyvää palautetta ja kehitysideoita.https://ylojarvenvesi.fi/kiitos-asiakastyytyvaisyyskyselyyn-vastanneille-2/?fbclid=IwAR1FpT1B3_KtuHxsO4qscLjO-H3DskmVo43_6OfcACWerDvDpQf9mdJ_BlA

NPS Liven valikoima on kasvanut

30.5.2022
Olemme lanseeranneet NPS Live tuoteperheen. Perusominaisuudella, eli hallintapaneelin käytöllä, tarkastelet reaaliaikaista NPS-lukua ja asiakaspalautteita/suosituksia. NPS Live sisältää kyselyn lisänä tämän palvelun. NPS Live+ palveluun sisältyy hallintapaneelin lisäksi jatkuva NPS-kysely sekä suositusmoduuli yrityksen kotisivuille ja verkkokauppoihin. Moduuli kertoo suositteluasteen ja viisi valitsemaasi asiakaspalautetta. NPS Live Premiumilla saat edelliset tuplana, eli mahdollistat […]

Loviisan Lämmön asiakastyytyväisyystutkimus on käynnissä.

27.5.2022
Asiakkaat on kutsuttu kyselytutkimukseen henkilökohtaisilla kutsuilla.https://loviisanlampo.fi/kutsu-asiakastyytyvaisyyskyselyyn/?fbclid=IwAR0XhTtO5fkOIAUUI_z-rsWKkzYFR_0q5opr_Kgv2fPOmyt-GZ2cxFhw2dU

Tutkimus säästää liiketoimintakuluja

9.5.2022
Tutkimus säästää liiketoimintakuluja Tiedätkö mitä asiakkaasi todella ajattelevat yrityksestäsi? Tai mitä uusia palveluja tai tuotteita he haluaisivat? Ruuhkautuvatko työt työpaikalla ja mikä on työfiilis työntekijöillä koronarajoitusten jälkeen? Jospa kuitenkin tutkisit ennen kuin teet tärkeitä päätöksiä tai laitat rahaa markkinointiin? Meillä on sinulle ratkaisu, jonka avulla säästät kuluissa ja voit kohdistaa […]

Kuusamon Energia- ja vesiosuuskunta sai erinomaiset tulokset asiakastyytyväisyydessä

11.4.2022
Onnittelut Kuusamon Energia- ja vesiosuuskunta erinomaisista asiakastyytyväisyyden tuloksista! Viime vuoden lopulla toteutetussa tutkimuksessa saatiin kerättyä laajasti dataa Kuusamon EVO:n palveluiden kehittämiseen, yli 900 asiakasti jätti palautetta kyselytutkimukseen. Kiitos kaikille vastanneille! Monessa energiayhtiössä on käytössä tekstiviestitiedote verkostojen häiriötilanteissa ja tämä koettiin erityisen tärkeäksi palveluksi vastaajien kesken.https://kuusamonevo.fi/kuusamon-energia-ja-vesiosuuskunnan-asiakastyytyvaisyystutkimus-2021/?fbclid=IwAR2L4UPmQO8ukM5xc_SiW9Na3eDYIIcB__DARM8nG6cm295qohI9gcjjbUU

Tiimi on vahvistinut!

4.4.2022
Pirkko aloitti myynnissä maaliskuun alussa ja kontaktointi on hänen vahvuutensa. Pitkän linjan kokemusta löytyy vaativasta asiakastyöstä ja nyt on aloitettu työt uusien tuotteiden ja asiakkaiden parissa. Jo heti ensimmäisellä viikolla Pirkko tarttuikin tuumasta toimeen ja johan alkoi tulosta syntyä ja asiakkaat saivat kaipaamansa apua ongelmiinsa. Hanna-Kaisa puolestaan osallistuu Saranen Consultingin […]

Asukastutkimus on hyvä työväline asuntoyhtiöiden hallitus- ja strategiatyössä

23.3.2022
Luumäen Asunnot saivat hienot tulokset asukastyytyväisyydessä. Asukkaat arvostavat Luumäellä asumisessa rauhaa ja luonnon läheisyyttä. Asukaskysely on hyvä työkalu kehittää asuntoyhtiöiden toimintaa ja toimii hyvänä työvälineenä myös hallitus- ja strategiatyössä.

Kaukolämmön asiakastyytyväisyystutkimuksen tiedonkeruu käynnistetty Mäntän Kaukolämpö Oy:n asiakkaille

7.3.2022
Kaukolämmön asiakastyytyväisyystutkimuksia onkin käynnistetty useampia nyt alkuvuodesta. Juuri käynnistyi Mäntän Kaukolämpö ja Vesihuolto Oy:n asiakastutkimus. Yhtiön asiakkaat kutsutaan kyselytutkimukseen henkilökohtaisilla kutsuilla. https://www.mkvoy.fi/

Orimattilan ensimmäinen VVCEM vesihuollon asiakastyytyväisyystutkimus on käynnissä.

21.2.2022
Orimattilan Veden VVCEM asiakastyytyväisyystutkimus on käynnistetty. Asiakkaat on kutsuttu vastaamaan tutkimukseen henkilökohtaisilla kutsuilla. #vesihuolto #vvcem #asiakastyytyväisyys https://www.orimattilanvesi.fi/asiakastyytyvaisyyskysely…/

Helpon tapa esitellä asiakasreferenssejä yrityksen kotisivuilla

17.2.2022
Suosittelisivatko asiakkaanne mielellään yritystänne myös muille?Suosittelu on parhaita tapoja hankkia asiakkaita. NPS Live -palvelu mahdollistaa reaaliaikaisen NPS-suositteluindeksin ja asiakaspalautteiden esittämisen yrityksen kotisivuilla tai verkkokaupassa omassa moduulissaan. Kysy lisää NPS Live palvelustamme ja automatisoidaan teille asiakasreferenssien kerääminen ja esittäminen kotisivuillanne.

Hyvää joulua!

22.12.2021
Servitiumin väki toivottaa kaikille rauhallista joulua sekä iloa ja menestystä uuteen vuoteen.

Terveisiä tien päältä!

22.12.2021
Asiakkaan toimeksianto vie laajan kyselyprojektin parissa ympäri Suomea. Mukava tehdä kyselytutkimusta turvavälit huomioiden. Tiimillä on mukana käsidesiä, desinfiointipyyhkeitä ja paljon maskeja.Tässä projektissa vastaajilla on mahdollisuus vastata omalla päätelaitteellaan, Servitiumin tabletilla tai perinteisellä paperilomakkeella.

Servitium osallistuu Saaga Marketing:n järjestämään joulutempaukseen ja jakaa 300 heijastinta

20.12.2021
Heijastimet ovat saapuneet toimistolle! Jaamme näitä rajatun määrän huomenna Lappeenrannan kauppatorilla! Samalla otamme osaa Saaga Marketing:n järjestämään Joulukalenteri-tempaukseen, joten tulkaahan huomenissa moikkaamaan ja etsimään luotamme Joulukalenterin Luukku numero 21! Mitähän leffoja elokuvateatterissa pyörii?

Hausjärven kunta on saanut VVCEM vesihuollon asiakastyytyväisyystutkimuksen tulokset tarkasteltaviksi

15.12.2021
Hausjärven kunnan vesihuoltolaitoksen asiakastyytyväisyystutkimuksen tulokset ovat tarkasteltavissa. Kyselytutkimukseen vastasi sähköpostikutsujen osalta 36,2% kutsutuista vastaajista mikä on tyypillinen otoskoko vesihuollon asiakastutkimuksissa. Vastauksia ja palautetta jätti 348 veden käyttäjää. Hienoa nähdä miten vesihuollon asiakastyytyväisyystutkimukset yleistyvät ympäri Suomea! Onnittelut Hausjärven kunta myös erinomaisista tuloksista, vesihuolto sai yleisen arvosanan 4,3 asteikolla 1-5. Onnea! https://hausjarvi.fi/…/Hausjarven-vesihuollon…

Laaja valtakunnallinen asiakastyytyväisyystutkimus on käynnissä

9.12.2021
Paperisia lomakkeita on saapunut toimistolle ensimmäinen erä vastauslähetyksinä. Käynnissä on hienosti edennyt tutkimus, jossa monikanavaisesti kerätään dataa eri puolelta Suomea. Käytössä on onlinekysely tietokantana sekä perinteinen paperilomake myös vastaamisen vaihtoehtona. Servitiumilla suositaan tehokkaita onlinemenetelmiä, perinteinen paperilomake toimii edelleen hienosti myös tukena tutkimuksissa.

Ylöjärven Veden asiakaslehti on ilmestynyt

7.12.2021
Ylöjärven Veden asiakaslehti on ilmestynyt ja mukana on hyvä juttu kuluneen vuoden vesihuollon asiakastyytyväisyystutkimuksesta. Vesihuollon toimintaa pyritään monessa kuntaorganisaatiossa kehittämään systemaattisesti, asiakasta kuunnellen. Hyvää työtä Ylöjärven Vesi!https://ejulkaisu.grano.fi/grano/ylojarven_vesi_2021/?fbclid=IwAR2awH9IWHWVCOcmdlOCCDgDH30U313YExCRoMzckOHLQ6mdPI2vopD1bPU#p=10

Ker­ro mie­li­pi­tee­si Kau­pun­ki­lai­nen-leh­des­tä

6.12.2021
Lahden kaupungin asukaslehti ilmestyy neljä kertaa vuodessa. Mielikuvatutkimuksella haetaan tietoa lehden lukutottumuksista, julkaisun ulkoasusta ja sisällöstä sekä yleisestä kiinnostavuudesta lehteä kohtaan.https://www.lahti.fi/uutiset/osallistu-kaupunkilainen-lehden-lukijakyselyyn-ja-osallistu-arvontaan/

Toteutimme selvityksen Taiteen edistämiskeskukselle taiteen käyttämisestä liiketoiminnan kehitystoimissa

10.11.2021
Taiteen edistämiskeskuksen kyselytutkimuksessa nousi esille, että pienet ja keskisuuret yritykset eivät tunne uusia kehittämismenetelmiä tarpeeksi hyvin. Vastaajista 27% ilmoitti, ettei nykyiset menetelmät ole riittäviä vastaamaan kehityshaasteita ja yrityksen uudistamiseen. Kyselyssä selvitettiin yritysten kantaa siihen, voivatko taidepohjaiset menetelmät tukea tai korvata perinteisiä yritysten käyttämiä kehittämismenetelmiä. Vastauksia tuli yli 100 yritykseltä ympäri […]

Suonenjoen Veden asiakastyytyväisyyden taso on erinomainen

1.11.2021
Suonenjoen Veden VVCEM tutkimuksen raportit on valmistuneet ja tulokset ovat erinomaisia, onnittelut hyvästä työstä vesihuollon parissa. ”Asiakastyytyväisyyden keskeisten tutkittujen päämittareiden; vesijohtoveden laadun, palvelun laadun- ja imagon sekä vedenjakelun ja viemäröinnin kouluarvosanaksi muodostui 9,1.” https://www.suonenjoenvesi.fi/vesihuoltopalvelut-toimivat…/VVCEM tutkimuksen avulla saadaan kerättyä tärkeää tietoa palveluiden kehittämiseen asiakasta kuunnellen.#servitium#suonenjoenvesi#vvcem

Imatran Vedellä on tyytyväiset asiakkaat

27.10.2021
Onnittelut Imatran Vesi erinomaisista asiakastyytyväisyyden tuloksista. Kysely keräsi upean määrän palautetta vesihuollon palveluista, 1052 vastaajaa kyselytutkimukseen. Veden laatu ja sen jakelu sai kiitettävän arvosanan. Vesi- ja viemäriverkoston korjaustyöt koetaan lähinnä positiivisena kehittämisenä. Imatran veden verkkosivuilla oleva häiriökartta sekä tekstiviestipalvelu koetaankin erittäin tarpeellisiksi. Suurin osa kyselyyn vastanneista valitsisi mieluummin korjaustöiden aiheuttamat […]

Kuusamon Energia & Vesiosuuskunta mittaa asiakaskokemusta systemaattisesti

5.10.2021
Kuusamon Energia & Vesiosuuskunta toteuttaa asiakaskyselyä. Kaukolämmön ja vesihuollon asiakkaat voivat käydä antamassa palautetta lokakuun ajan. Kiitos liittymän omistajille ja asiakkaille vastauksista!https://kuusamonevo.fi/vastaa-asiakastyytyvaisyyskyselyyn/?fbclid=IwAR10Gm6IFQ6LQYPBtcBKzPrElzZTdHSv0SKEOoNyDYDv-QVMzlVfoexCHPw

Suonenjoen Veden ensimmäinen VVCEM tutkimuksen datan kerääminen on aloitettu.

21.9.2021
Myös Suonenjoen Vesi Oy:n vesihuollon VVCEM -asiakastyytyväisyystutkimus on käynnistetty. Tietoa kerätään 10.10.2021 saakka. Hienoa kehitystoimintaa Suonenjoen Vedeltä!#vvcem#servitium#lappeenranta#suonenjoki#vesihuolto#asiakastyytyväisyys#asiakaskokemushttps://www.suonenjoenvesi.fi/vesihuollon…/

VVCEM vesihuollon asiakastyytyväisyystutkimuksen datan kerääminen käynnistetty myös Imatran Vedellä.

14.9.2021
VVCEM-asiakastyytyväisyystutkimus on käynnistetty myös Imatran Vedellä. Onkin mielenkiintoista nähdä miten trendi on kehittynyt viimeisestä tutkimuksesta. Tutkimuksessa kysytään myös kokemuksia vesihuollon häiriötiedotejärjestelmistä, mitä on otettu monissa vesihuoltolaitoksessa käyttöön.https://www.imatra.fi/uutinen/2021-09-13_osallistu-imatran-veden-asiakastyytyv%C3%A4isyyskyselyyn?fbclid=IwAR2PLm0DTWSVP5bQb2mxAQlk2nqfQ80_G73T50u5xAr58TG8SEgxIWGZ1_0

Hausjärven kunnan ja Oriveden vesilaitoksen ensimmäiset VVCEM tutkimukset ovat käynnistyneet

8.9.2021
Hausjärven kunnan sekä Oriveden kaupungin vesihuoltolaitosten ensimmäiset VVCEM asiakastyytyväisyystutkimukset ovat käynnistyneet. Tietoa kerätään veden asiakkailta muutaman viikon ajan. Mielenkiintoiset ja tärkeät projektit käynnissä – hyvää työtä molemmilta vesilaitoksilta!

Kemin Energia & Vesi tutkii vesihuollon asiakastyytyväisyyttä

30.8.2021
Kemin Energian ja Veden vesihuollon VVCEM tutkimus on käynnistetty. Asiakkaat kutsutaan henkilökohtaisilla tutkimuskutsuilla kyselyyn. On hienoa olla kumppanina vesihuollon tutkimuksessa.

Suositukset lisäävät myyntiä ja auttavat asiakkaita valitsemaan kumppaninsa

16.8.2021
Suositus on myynnin paras työväline. NPS Live -palvelulla saat parhaat asiakassuositukset helposti ja näyttävästi esille kotisivuillasi interaktiivisessa moduulissa. Palveluun kuuluu oma tyytyväisyyskyselysi, jonne asiakkaasi voivat jättää palautetta ja halutessaan suositussanat. Voit lähettää kyselylinkin asiakkaalle esim. sähköpostilla, tekstiviestillä tai vaikka WhatsAppilla. Moduulissa esitettäviä palautteita hallinnoit kätevästi onlineportaalin kautta! Kysy myös kyselyintegraatiosta, […]

Hyvinkään Vesi mittaa asiakastyytyväisyyden trendin kehittymistä vuosittain

12.8.2021
Meillä oli jälleen ilo ja kunnia toteuttaa asiakkaallemme Hyvinkään Vedelle VVCEM vesihuollon asiakastyytyväisyyden tutkimus. Vesilaitos on tehnyt pitkään hyvää ja systemaattista tutkimustyötä ja näin kehittää palveluitansa tutkimuksesta selvinneiden asioiden tiimoilta. On hienoa nähdä miten asiakastyytyväisyyden mittarit ovat kehittyneet vuosien aikana. Avoimessa palautteessa puhutuiksi aiheiksi tänä vuonna nousi mm. veden kalkkipitoisuus […]

Biovaaka tutkii ruokahävikin vähentämisen mielipiteitä kyselytutkimuksella

15.7.2021
Mielenkiintoinen tutkimus ruokahävikin vähentämisestä ja mittaamisesta! Lappeenrantalainen innovatiivinen toimija Biovaaka Oy tekee hyvää työtä tärkeän aiheen parissa. Yhteistyössä toteuttamaamme tutkimukseen vastaajista 87 % koki säästöjen lisäksi ympäristövaikutukset tärkeänä ruokahävikin vähentämisessä. Hienoa, että ympäristöasiat kiinnostavat ja otetaan huomioon suunnitellessa uusien ratkaisujen käyttöä. #biovaaka https://www.linkedin.com/…/biovaaka-oy_biovaaka…

Porvoon veden VVCEM asiakastyytyväisyystutkimuksen tulokset

6.7.2021
Porvoon vesi sai hienot tulokset asiakastyytyväisyydessä 2021 tutkimuksessa. Tutkittavien mittareiden keskiarvossa tehtiin pieni parannus edeltävän vuoden tutkimukseen. Myös tekstiviestitiedotus häiriötilanteissa sai erinomaisen arvion kouluarvosana-asteikon arvosanalla 9,02 – palvelu koetaan todella hyödylliseksi.Onnea hienoista tuloksista ja hyvää kehitystyötä Porvoon vedeltä! https://www.porvoo.fi/porvoon-veden…

Vesihuollon VVCEM asiakastyytyväisyystutkimuksessa lasketaan keskeiset indeksit vesihuollon toiminnan laatutekijöille.

28.6.2021
Yhä useampi vesihuoltolaitos toteuttaa vuosittain asiakastyytyväisyystutkimuksen. Ylöjärven Veden vuoden 2021 asiakastutkimus on valmistunut ja vastauksia saatiin todella paljon. Vesihuoltoyhtiölle antoi palautetta 1263 vastaajaa. Kiitos aktiivisille kuntalaisille vastauksista ja hyvää jatkuvaa toiminnan tarkastelua Ylöjärven Vedeltä! #asiakaskokemushttp://IwAR01UsWVaT7QSjmrWWWzw9SaGARNAgAFEcf3GpUBCW06KD6hntLMgHi2Y

Kaukolämmön asiakastyytyväisyystutkimuksia toteutetaan yhä enemmän

14.6.2021
Kaukolämmön asiakastyytyväisyystutkimukset ovat yleistyneet kovaa vauhtia. Hienoa ja arvostettavaa työtä Haapajärven Lämmöltä asiakaskokemuksen kehittämiseksi!https://haapajarvenlampo.fi/ajankohtaista/2874/?fbclid=IwAR3s5u0YF33fXp5LezPp3Akg4CO_AxjeCuokQHdn-bMM5xk_hVWyBMB4yew

Ajatuksia henkilöstön tarpeista ja kehittämisestä

10.6.2021
Henkilöstön hyvinvointi ja jaksaminen on tärkeässä roolissa organisaation toimivuudessa. Hyvinvoiva henkilöstö tehostaa, kehittää ja nostaa organisaation kilpailukykyisyyttä. Korona pandemian aikana on jo jouduttu opettelemaan uusia työtapoja. Kuinka etä- ja läsnätyön vaikutukset näkyvät henkilöstön jaksamisessa? Tutkimusten mukaan korona-aikana lähityössä koetaan työuupumusta ja etätyössä esiintyy työmotivaation puutetta. Työnantajan tuen tärkeys on korostunut […]

Eris AI ja Fiilis Live

9.6.2021
Servitiumin avoimen palautteen tekstianalyyseille kehitetty pilvipohjainen työkalu ”Eris AI”® sekä uusi yritysten työntekijöiden fiilismittauksen reaaliaikaiseen seurantaan suunniteltu ”Fiilis Live”® ovat saaneet hyväksytyt päätökset rekisteröidystä tavaramerkistä. Hieno uutinen!

Ylöjärven Veden VVCEM tutkimus on käynnistetty

31.5.2021
Ylöjärven Vesi Oy tutkii asiakkaiden kokemusta vesiyhtiön palveluista. Toteutamme asiakastutkimusta yhteistyössä yhtiön kanssa. Alueen vesihuollon asiakkaat voivat vastata kyselyyn 14.6. saakka.https://ylojarvenvesi.fi/vastaathan-asiakastyytyvaisyyskyselyymme-31-5-14-6-2021/

Vesihuollon asiakastutkimusten tulokset korreloivat laajaan toimialan vertailudataan asiakastyytyväisyyden kehittymisen kanssa

17.5.2021
Muun muassa Hyvinkään Veden VVCEM tutkimusten mukaan asiakastyytyväisyyden taso on parantunut tasaisesti edellisinä toimintavuosina. Erinomaista työtä. https://www.hyvinkaa.fi/globalassets/hyvinkaan-vesi/vesi.pdf Kuluvan vuoden asiakastutkimuksen tiedon kerääminen on käynnistetty ja vastauksia voi antaa 30.5. saakka.

Vesihuollon asiakastyytyväisyystutkimuksia toteutetaan paljon keväisin

27.4.2021
Vesihuollon asiakastyytyväisyystutkimuksia on paljon varattu keväälle ja useampien laitosten datan kerääminen on parhaillaan käynnissä. Porvoon veden asiakastyytyväisyystutkimus on parhaillaan käynnistetty ja asiakkaiden palautteita kerätään 10.5. asti.https://www.porvoo.fi/porvoon-vesi-suorittaa-asiakastyytyvaisyyskyselyn?fbclid=IwAR1rhMMY-KbA1FKSZc-2XCLDdPLE_LFSedg72xYftp-ygn1aqrMHPyOZmf8

Savitaipaleen kunnan kaukolämmön asiakastyytyväisyystutkimus

16.4.2021
Savitaipaleen kunnan lämpölaitoksen asiakastyytyväisyystutkimus on käynnissä. Kaukolämmön asiakkaat ovat kutsuttu henkilökohtaisilla kutsuilla kyselyyn. Kyselyyn voi vastata 25.4. saakka.

Hyvää asiakaskokemuksen kehitystyötä myös Parkanon Vedeltä!

14.4.2021
Vesihuoltoyhtiön ensimmäinen vesihuollon VVCEM toteutus on käynnistetty ja Parkanon Veden asiakkaat kutsuttu asiakastyytyväisyystutkimukseen. Vastauksia voi jättää toukokuun loppuun saakka.https://www.parkano.fi/vesihuolto/?fbclid=IwAR0aBT-cwrkdxAmqi5ECuvSY4CNvDhGKdMU9b4sSXoeH8T3HDp-aujmrNbc

Tervetuloa tuoteperheeseen Servitium NPS Live!

12.4.2021
Suosittelisivatko asiakkaanne mielellään teitä myös muille? Haluatko tuoda asiakkaan suosittelupalautteen aidosti esille? Kaipaavatko kotisivusi modernia piristettä?Suosittelu on parhaita tapoja hankkia asiakkaita. NPS Live mahdollistaa reaaliaikaisen NPS-suositteluindeksin ja asiakaspalautteiden esittämisen kotisivuillasi omassa tyylikkäässä moduulissaan! Kysy lisää NPS Live palvelustamme ja automatisoidaan teille asiakasreferenssien pyytäminen ja esittäminen näyttävästi kotisivuillanne!

Sipoon Vesi tutkii asiakastyytyväisyyttä

8.4.2021
Sipoon kuntalaisille on käynnissä vesihuollon VVCEM asiakastyytyväisyystutkimus. Tutkimukseen kutsutut voivat vastailla kyselyyn vielä 11.4. asti.

Miksi kyselytutkimuksia tehdään?

9.3.2021
Kyselytutkimus on tärkeä tapa kerätä ja tarkastella tietoa muun muassa erilaisista yhteiskunnan ilmiöistä, ihmisten toiminnasta, mielipiteistä, asenteista ja arvoista. ”Erittäin hyvä pohdiskeleva julkaisu kyselytutkimuksista Etelä-Karjalan Hallituspartnerit ry:ltä. Kiitos, kun saimme olla teille tutkimuskumppanina. Kun halutaan faktatietoa päätöksenteon tueksi, täytyy kysyä. Siihen tehokas työkalu on kyselytutkimus.https://hallituspartnerit.fi/miksi-kyselytutkimuksia-tehdaan/?fbclid=IwAR0ulatldtvTfiISDsnZiMDUsxe927_PprmvgBG0ZoOlHoYVirqGnYtqQUY

Opiskelija-asuntosäätiöt kehittävät asukkaiden viihtyvyyttä kyselytutkimusten avulla

26.2.2021
Toteutamme asukastutkimusta Lappeenrannan seudun opiskelija-asuntosäätiölle. Opiskelija-asukkaat voivat antaa palautetta asumiskokemukseen ja LOAS:n palveluihin liittyen asumisviihtyvyyden ja toiminnan kehittämiseksi. Erinomaista kehitystyötä LOASlta!

Toteutamme asiakastyytyväisyystutkimusta Haminan Veden asiakkaille.

23.2.2021
Yhä useammat vesihuollon toimijat panostavat asiakaskokemuksen jatkuvaan kehittämiseen. Hyvää työtä Haminan Vedeltä!http://www.haminanvesi.fi/fi/Etusivu/Uutisarkisto/2021/02/19/1007?fbclid=IwAR3Vazt3LwfQIlodug_DlHsX3K9ydPBFh_b-YNnZXwaO2eCH4fuVDAMZBto

Täältä meidät löytää!

17.2.2021
Toimistomme sijaitsee Assi Groupin Vapaudenaukio 2 CoWorking tiloissa viidennessä kerroksessa. Tervetuloa käymään terveenä (korona huomioiden) kahvilla ja keskustelemassa, jos voimme olla avuksenne datan keräämiseen liittyvissä asioissa.

Kiertokaaren jätehuollon palveluihin ollaan tyytyväisiä

8.2.2021
Toteutimme jätehuoltoyhtiö Kiertokaarelle asiakastyytyväisyystutkimuksen loppuvuodesta 2020. Onnea erinomaisista asiakastyytyväisyyden tuloksista! On hienoa nähdä miten biojätteiden lajittelemisen trendi on kehittynyt ja noussut vuoden 2018 tutkimuksen 65% vuoden 2020 tulokseen 79,3%.https://kiertokaari.fi/asiakkaat-ovat-tyytyvaisia-kiertokaaren-palveluihin/?fbclid=IwAR0kET0j1SUBYcu8gkW3f5en-HTJT73wuyyJmLRDu25bTkrFbm-x-RUsxM4

Servitiumin Eris AI tekoälypalvelun avulla helpotat palautemassojen purkamista

15.1.2021
Eris AI tunnesävy- ja laatuluokkatyökalun avulla saadaan helposti luotua analyysejä ja näin säästetään paljon aikaa manuaaliselta käsittelytyöltä. Palvelu toimii kätevästi pilvessä Servitiumin webportaalissa. Yksi Sentiment analyysien erityisen hyvä hyödyntämisen kohde on asiakaspalautteiden tai muiden arviointien tunnesävyjen analyysi toiminnan kehittämistä varten. Esimerkiksi eri tietojärjestelmien kirjausten tai asiakaspalautteiden tunnesävyjen trendejä on helppoa seurata, mihin […]

Arvot ohjaavat toimintaamme

7.1.2021
Luotettavuus, asiakaslähtöisyys, ammattitaito ja yhdessä onnistuminen. Luit juuri meidän, eli Servitiumin arvomaailman. Luotettavuus:Olemme neutraali ja luotettava yhteistyökumpppani. Noudatamme toiminnassamme tietosuoja-asetusta (GDPR), datan yksityisyyden suojaa ja turvallisuutta. Ammattitaito:Servitium on moderni aallonharjalla toimiva tutkimustalo. Tiimimme koostuu huippuosaajista, jotka käyttävät ja kehittävät alan viimeisimpiä ratkaisuja nykyaikaiseen datan keräämiseen. Asiakaslähtöisyys:Asiakas on meille arvomaailmamme tärkein […]

Miksi kannattaa käyttää ulkopuolista tutkimuskumppania?

6.11.2020
Miksi kannattaa käyttää ulkopuolista tutkimuskumppania? *KOLME TÄRKEÄÄ SYYTÄ* TYÖMÄÄRÄ – Tutkimusprojektin toteutus on laaja kokonaisuus. Se alkaa projektisuunnitelmasta, johon sisältyy paljon suunnittelua. Täytyy miettiä mitä tietoa halutaan kerätä, miten data kerätään ja miten varmistetaan aikataulussa pysyminen ja ratkaisut riittävän vastaajamäärän takaamiseksi. Tutkimuksessa kerätty data täytyy myös saada helposti ja selkeästi […]

Monet elintarvikealan toimijat toteuttavat B2B-sidosryhmä- ja asiakastyytyväisyystutkimuksia säännöllisin välein

27.10.2020
Monet elintarvikealan toimijat toteuttavat vuosittain tutkimuksia asiakkaille ja sidosryhmille parantaakseen tuotteitaan ja palveluaan. Bonne Juomat on tärkeä asiakkaamme ja heitä on ilo palvella tutkimuskumppanina asiakaskokemuksen kehittämisessä. Bonnella on myös todella maistuvat mehut! https://www.bonnejuomat.fi/

Tutkimustalo Servitium nyt Instagramissa

26.10.2020
Löydät meidät nyt myös Instagramista, tervetuloa seuraamaan!https://www.instagram.com/servitiumoy/

Löydymme nyt myös Facebookin puolelta. Tervetuloa tykkäämään sivusta!

13.10.2020
Päivitämme Facebookiin tietoa toiminnastamme. Tervetuloa seuraamaan!https://www.facebook.com/ServitiumOy

Vesihuollon asiakastyytyväisyystutkimuksia toteutetaan ympäri vuoden

31.8.2020
Monet vesilaitokset ja vesiyhtiöt toteuttavat vesihuollon asiakastutkimuksia vuosittain ja näin pääsevät seuraamaan trendien kehitystä. Servitiumin VVCEM vesihuollon asiakastyytyväisyystutkimuksen kolme tutkittavaa pääteemaa ovat: Veden laatu Vesilaitoksen asiakaspalvelu ja imago Vedenjakelu ja viemäröinti Uudenkaupungin Vesi toteuttaa parhaillaan pilottiprojektina VVCEM vesihuollon asiakastyytyväisyystutkimusta. Hienoa työtä kehittämisen puolesta Uudenkaupungin Vedeltä. https://uusikaupunki.fi/uutiset/uudenkaupungin-veden-asiakastyytyvaisyyskysely-318-139

Imatran kaupunki kehittää julkisten hankintojen prosesseja ja markkinointia kyselytutkimuksen avulla

3.6.2020
Imatran kaupunki on jo vuosia kehittänyt julkisten hankintojen prosseja, jotta alueen yritykset voisivat mahdollisimman helposti osallistua julkisiin tarjouskilpailuihin.Kyselystä saatu data analysoidaan ja sen avulla on tarkoituksena saada myös uutta tietoa, millaisia palveluita alueen yrityksillä on tarjolla ja mistä kaupungilla ei vielä tiedetä tai ole huomioitu. Tarkoituksena myös on, että uusia […]

Kevät on hyvää aika toteuttaa vesihuollon asiakastyytyväisyystutkimus

19.5.2020
Moni vesilaitos toteuttaa asiakastyytyväisyystutkimuksen keväällä. Trendin seuranta edeltäviin vuosiin on tärkeää, että voidaan tarkastella toiminnan kehittymistä pidemmälläkin aikavälillä. Ylöjärven Vesi Oy tutkii asiakastyytyväisyyttä säännöllisesti ja toteuttaa tutkimusta parhaillaan.http://ylojarvenvesi.fi/vastaathan-asiakastyytyvaisyyskyselyymme-vastausaika-paattyy-31-5-2020/

Miten asiakaskokemusta voidaan mitata?

13.5.2020
Asiakaskokemusta voidaan mitata monella tavalla. Tutkimusten toteuttaminen ja datan analysointi on tehokas keino kehittää yrityksen toimintaa asiakasta kuunnellen. Asiakkaan toimintaa ja ajatuksia voidaan mitata erilaisilla mittareilla. Esimerkiksi NPS (Net Promoter Score)on hyvä ja paljon käytetty mittari. Meille Suomessa tutuksi tullut mittari kuvaa hyvin asiakkaan suositteluhalukkuutta. Kevyttä mittaria on helppo analysoida […]

Vesilaitosyhdistys VVY suosittelee Suomen vesilaitosten asiakastyytyväisyystutkimusten toteuttamista itseohjautuvasti.

17.3.2020
Suomen Vesilaitosyhdistyksen (VVY) Osmo Seppälä on suositellut Suomen vesilaitoksia toteuttamaan itseohjautuvasti vesilaitosten asiakastyytyväisyystutkimuksia. Vesilaitosten imagon kehittäminen on pinnalla juuri nyt, kun vesilaitoksia yhtiöitetään ja kuntayhtiöt fuusioituvat. Alla olevasta linkistä pääset tarkastelemaan Hyvinkään Veden vuoden 2019 tuloksia. https://www.vvy.fi/ajankohtaista/uutiset/hyvinkaan-veden-asiakastyytyvaisyyskyselyn-tuloksista

Servitium Oy mukana EU:n kehityshankkeessa

7.3.2020
Servitium Oy kehittää toimintaansa ELY:n myöntämällä yrityksen kehittämisavustuksella. Hankkeessa kehitetään tutkimustalo Servitiumin Eris AI tekoälypalvelua, innovaatiotoimintaa ja kestävää kehitystä.

Miksi tutkia asiakastyytyväisyyttä?

5.3.2020
Miksi tutkia asiakastyytyväisyyttä? Olen kuullut kaikenlaisia perusteluita muun muassa ”Tiedän ja tunnen hyvin asiakkaani, ei minun kannata tutkia”. Fakta on kuitenkin se, että suomalaisessa kulttuurissa ollaan kovin varovaisia ja kaikkia asioita ei haluta kertoa, vaikka voisi olla paikallaan. Teettämällä anonyymin kyselytutkimuksen neutraalilla ja luotettavalla ulkopuolisella toimijalla saadaan kerättyä hienosti dataa, […]

Servitium toteuttaa asukastutkimuksen LOAS:n asukkaille

19.2.2020
Asukastutkimuksen avulla voidaan selvittää kiinteistöjen viihtyvyyttä ja kehittää tiloja entisestään asukkaan/tilojen kannalta viihtyisämpään suuntaan. Tutkimuksella saadaan kätevästi tietoa kiinteistön nykytilasta suoraan tilojen asukkailta ja näin voidaan kehittää tilojen viihtyisyyttä ja säästää energiatehokkuudessa. Tutkimuksella voidaan selvittää: – Kokemukset kiinteistön turvallisuudesta ja energiatehokkuudesta – Onko kiinteistössä vuotovaurioita – Vuotavat hanat/wc-istuimet – Kiinteistön […]

Elektrika Solutions selvittää kysyntää kokonaisvaltaiselle kiinteistönhuollon ja tekniikan palvelulle

4.12.2019
Elektrika Solutions Oy selvittää yhdessä yhteistyöyritysten I-Huolto asennus Oy, Sähköpalvelu Tilli ja Hakulinen Oy, JV Jäähdytysvoima Oy ja LV-Putkiasia Oy kanssa millaisia tarpeita ja kokemuksia kiinteistö- ja isännöintialan toimijoilta voisi löytyä kaikenkattavaan kiinteistötekniikan etäpalveluun- ja valvontaan.Markkinatutkimuksen toteuttaa Servitium Oy.

Kumppanina LUT:n tutkimuksissa

2.12.2019
Servitium toimii kumppanina LUT-yliopiston tieteellisissä tutkimusprojekteissa. Upeaa olla mukana toiminnassa tieteen näköalapaikalla! https://www.lut.fi/

Sipoon Veden asiakastyytyväisyyskysely käynnistyy tänään

11.11.2019
Sipoon Vesi tutkii asiakastyytyväisyyttä. Kysely toteutetaan verkkokyselynä 11.11.-24.11.2019. Tutkimus toteutetaan yhteistyössä Servitiumin kanssa.

Kiitos!

Olemme yhteydessä mahdollisimman pian.

Sulje
Sulje